Hoi Allemaal,
Ik ben op zoek naar mensen die of in Afrika wonen/verblijven of daar binnenkort naartoe op vakantie gaan of net terug zijn.
De reden hiervoor is: Ik spaar ansichtkaarten en ansichtkaarten uit Afrika zijn erg moeilijk te vinden.
Ik zoek dus mensen die voor mij ansichtkaarten hebben of mee terug willen nemen.
Op die manier kan ik mijn collectie uitbreiden of de kaarten gebruiken om weer te ruilen met anderen die weer andere kaarten voor mij hebben.
Ik zoek dus onbeschreven, toeristische ansichtkaarten met de naam van het land op de voorkant. Je kunt deze dan gewoon in NL naar mij toe sturen.
Met 1 ben ik al super blij, maar als je de moeite wilt nemen, meerdere (dezelfde) zijn ook helemaal goed.
UITERAARD VERGOED IK ALLE KOSTEN!!
- De meeste ansichtkaarten kosten tussen de 30 en 50 ct.
- Ik zoek alleen toeristenkaarten: landschap, steden, unesco, mapkaarten(plattegrond van het land op de kaart) flagkaarten, mensen.
- land/ stad/ streek naam op de voorkant.
- alle landen in Afrika met uitzondering van Egypte, Marokko, Madagascar en Zuid-Afrika
enkele voorbeelden:
Mocht je meer willen weten, stuur dan gerust een berichtje of een email naar: [EMAIL=“bloem29-forum@hotmail.com”]bloem29-forum@hotmail.com
Ik hoop dat jullie me allemaal willen helpen!! Bijvoorbaat dank