Weet iemand hoe de Prive scholen in Marokko zijn met name in Nador

Hallo mensen,
ik ben van plan om over een half jaar met mijn gezin terug te keren naar marokko ik wil dat mijn kinderen daar op een prive school gaan lijkt me beter voor ze, heeft er iemand ervaring mee of informatie waar ik meschien wat aan heb maakt niet uit wat het is alles is welkom.
alvast bedankt.

Misschien helpt deze site je verder:

Deze zijn overigens niet goedkoop. Verder zitten ze (naar wat ik kan vinden op internet) vooral gevestigd rond de grotere steden. Succes!

Groetjes,
Femke

1 like

En op deze site staan ook wat websites van de scholen:
http://www.alloexpat.com/morocco_expat_forum/international-schools-in-morocco-morocco-schools-t605.html

1 like

Hoi ik ben sanaa
Ik heb gelezen dat je terug in Marokko bent gaan wonen
Wij willen dat ook heel graag maar wat me tegen houd is
Ik heb twee kinderen een van 10 en een van 7 jaar
Ik kom ook uit Tetouan, maar ik weet geen betaalbare prive school in Tetouan
Ik vind ze alleen in Tanger en dan zijn ze ook heel duur tussen de 400 en 600
Euro per maand dat is voor mij te duur . Weet jij misschien een andere prive school in Tetouan wat wel betaalbaar is . En wat ik ook niet kan vinden is een ziekte kosten verzekering die Marokko dekt . Wand die ik vind is dat je er tijdelijk gebruik van kan maken max 3 maanden na vertrek. Weet jij misschien iets voor me . Kijk ik heb een eigen huis in Tetouan maar weet ook eigenlijk niet wat je per maand nodig hebt om met een gezin van te kunnen leven in Marokko . Ik kom eigenlijk tot nu toe alleen met vakantie daar en dan let je daar niet op . Ik hoop graag wat van je te horen vriendelijke groet sanaa

salaamoe aljkoem zusters,
ben op zoek naar meningen en ervaringen,want vertrek binnenkort naar marokko en zoek een goede ideale school voor mijn kinderen
hoeft niet perse internationale scholen te zijn want dan zuo ik in belgie blijven…
laat me iets weten aub
groetjes

Hallo,
Is er nog altijd iemand die in Marroko woont??
Hoe valt het daar mee voor de kinderen?
Ik wil ook met mijn kinderen terug keren ze zijn 12 8 en 6.
Ben op zoek naar een goeie school. Liefst prive .
Zou je me aub eens meer info kunnen geven .
Alvast bedankt

Salaamoe alajkom zuster, hangt af naar welke streek je wilt gaan . Ik heb in tanger gewoond. Ondertussen terug naar België . Eerlijk gezegd privé school was bij mij banque cha3bi, en was ok maar niveau in Marokko is niet meer wat het was. Ik had daar echt men draai gevonden. Maar het was een zeer grote aanpassing. 12 jaar is al heel niptjes maar allah swt leid je op de juiste en je moet volgen hetgeen je wilt doen. Mijn echtgenoot kon zich niet vinden in de levensstijl van de mensen daar. Je moet een slang of schorpioen zijn om daar zaken te doen. Dus zijn we netjes terug en Hmdl de ervaring was de moeite . Als vrouw zijnde is het daar hemels… ik zou zeggen succes meid el moge allah swt je bijstaan