Weet iemand een manier om vlucht medan-kutacane vooraf te reserveren?

He allemaal,

Graag zou ik bij aankomst in Medan z.s.m. doorgaan naar kutacane, indien mogelijk per vliegtuig gezien onze reistijd. Op de site van susi air kun je wel het vliegschema bekijken maar de booking verloopt via het bureau in Medan. Op diverse blogs/forums staan oudere berichten die aangeven dat reserveren vooraf niet mogelijk is.
Ik was benieuwd of een van jullie hier toevallig ervaring mee heeft en/of andere tips wat wellicht het reserveren/boeken vooraf wel mogelijk maakt.

Alvast hartelijk dank!

zelf ben ik met de bus gegaan, maar een vriend van me is gevlogen.

hij heeft de dag voor vertrek gereserveerd, en dat was geen enkel probleem. op de terugweg naar Medan werkte de reservering per SMS niet, en is hij zonder reserveren naar het vliegveld gegaan. in Kutacane konden ze hem geen ticket geven (omdat hij niet kon/mocht betalen), maar hij kon meevliegen naar Medan en daar werd de betaling alsnog geregeld.

we zijn in juli 2011 naar Ketambe gereisd, redelijk recent dus.

We waren vorige week van plan te vliegen van Medan naar Kutacane en van Kutacane naar Bandah Aceh maar alle vluchten waren gecanceld dus moesten we het traject met de auto en bus afleggen, behoorlijke afstanden wel mooie omgeving maar na de …tigste haarspeldbocht heb je het wel gezien. We hebben in Ketambe Orang Utans gespot echt een prachtige belevenis.

Nusantara Buana air en Susiair verzorgen Medan richting Kutacane en Kutacane richting Banda Aceh: www.susiair.com en NBA [TABLE=“width: 100%”]

http://www.nba.co.id Susiair is een vrij modern uitgeruste vliegmaatschappij NBA vliegt met wat ouder materiaal.
Geen eigen ervaring maar via site op internet gevonden. Succes

[/TABLE]

Hey Loes,

Ik ben net terug van Sumatra. Je kan enkel ter plaatse reserveren en zoals je eerder al leest kan je geluk hebben dat je vliegt en anders moet je een taxi nemen. Je vindt meer info op deze website onder ‘How to get to Ketambe’: http://www.jungletrekkingsumatra.org/
Als je geïnteresseerd bent in een jungle trekking met een betrouwbare en ervaren gids, kan je hem via deze website terugvinden. Ik ben bevriend geraakt met deze gids en heb deze website aangemaakt, omdat het soms moeilijk is je weg te vinden in de wildgroei van gidsen. Je zult er geen spijt van hebben! Je vindt mijn verslagen over mijn trip door de jungle op mijn blog: Sarah Jane on the road: Sarah Jane in the Jungle