Begin april zal ik wederom naar ons weeshuis gaan om daar het een en ander te regelen.
Ik vroeg mij af of er vrijwilligers zijn die in juli/augustus( of andere maanden) vrijwilligerswerk willen verrichten terwijl ze ook Sumatra zullen verkennen.
Wij werken zeer geregeld met de scholen in Pangururan samen en regelmatig geven vrijwillegers les op de scholen. Het kan ook een workshop zijn in ons eigen weeshuis. Of werken met de kinderen aan onze eco groentetuin. Omdat ons weeshuis net is gestart is er nog veel te doen en kunnen we alle hulp gebruiken. Als je zelf ideeën hebt, schrijf me dan!
Sylvie
Hoi Sylvie,
Ik ben me wel aan het orienteren op vrijwilligerwerk in juli in indonesie. Ik heb nog geen concrete plannen, is er een site oid van jouw weeshuis?
Groeten Nienke
p.s. misschien zijn er nog meer mensen die interesse hebben om vrijwilligerwerk te gaan doen? Ik zoek nog gezelschap.
Hoi Nienke,
Dank je voor je reactie! We hebben nog geen web-site klaar. Hij is in de maak!
Maar ik kan je wel een brochure sturen als je wilt, alleen is hij in het Frans. Ik stuur je een vertaling in het nederlands mee, oké!
Ik kan het je mailen of per post, laat het me weten, oké!
Sylvie
Hoi Sylvie,
Ik ben ook op zoek naar een leuk vrijwilligersproject voor deze zomer (maand Augustus) in Indonesie! Lijkt me leuk meer te horen over jouw project op Sumatra!
Groetjes Irene
Hallo Irene,
Wil je meer weten van het weeshuis kijkt dan even in het rubriek Wonen en Werken, daar leest je over onze stichting en mij, oke. Heb je nog speciale vragen dan laat je het me weten, oké.
Sylvie
Hoi,
Ik ga volgend jaar naar Indonesie. Ik ben niet in de gelegenheid om dan te helpen maar misschien kunnen we wat spulletjes van Nederland langs komen brengen?
Ik weet niet of daar mogelijkheden voor zijn en zo ja, wat voor spullen?
Groetjes,
Anouk
Hoi Anouk,
Bedankt voor je aanbod. Wat we kunnen gebruiken zijn lichte kleren voor jongens van 9 tot 15 jaar. het zijn smalle jongens dus niet van die oversize dingen. Vestjes of jasjes als spijkerjas is ook welkom voor de wat frisse avonden en ochtenden. Het is weliswaar dan zo’n 23 graden, maar voor de indonesiers is dit ’ fris’. Bermuda achtige broeken, lange broeken, shirts en t-shirts, onderbroeken of boxershorts, we kunnen nog veel gebruiken.
Schrijft me even als jullie weten wanneer jullie zullen vertrekken.
groetjes
Sylvie