Wees voorzichtig met de auto

Het blijft hoe dan ook een bijzonder verhaal. Wens haar sterkt. Mocht er iets zijn dat we kunnen doen, laat het dan even weten.

Overigens, haar verhaal posten hier op wereldwijzer… Tja, als het 't zelfde is als via de gazet, dan kunnen we dat zelf daar net zo goed bij houden.

Liefs,
Carolina

Het is erg genoeg wat er gebeurd is. Maar je kan om die reden toch niet mensen afraden een auto te huren. Dit kan je in ieder land overkomen.
Ik heb er zelf 2.200 km afgelegd waarbij ik een keer bijna een toegemoetkomende motorrijder op de motorkap had (inschattingsfout van mijn kant). Dat liep gelukkig goed af, want ik moet er niet aan denken. Misschien nochalance? Alles was zo’n beetje eenrichtingsverkeer daar in Cienfuegos, maar ja, dat gold dus niet voor alles … De banden onder de auto vond ik ook niet bepaald top: een keer een lekke band toen ik ca. 80 km p/u reed. Een andere band had ook niet voldoende bar.
Qua verkeer valt het ook echt vind is mijn mening. Ik heb slechts een ongeval gezien waarbij een oude Amerikaan tegen een afslaande truck reed. De mensen rijden daar niet echt als maloten, ik heb wel erger meegemaakt. Je moet zelf ook alert blijven.