Weeral!!

Had daarstraks een melding gekregen dat wwz weer beschikbaar is om 11:30am(wegens upgraden)
Ik ben erg kwaad!!Ik was juist een lange tekst aan het schrijven,en kreeg ineens de melding(zie begin)dat het systeem terug wordt opgestart om 11:30am.
Dat er verbeteringswerken moeten gebeuren,dat begrijp ik volkomen,maar het is de wijze waarop!!(mijne tijd is ook “kostbaar”!!!)
Nu heb ik weer een ander probleem,er verschijnt op het scherm,als ik het thaiforum aanvinkt"pagina niet meer beschikbaar"moet het via via,doen om op mijn bestemming te geraken!
Eveneens als ik naar de reiscontest pagina wil surfen,pagina niet meer beschikbaar.
Dit zijn maar klein details,waar ik echt kwaad om ben is dat ik een goede 20minuten aan de tekst bezig was,en nu kan ik weeral van nul beginnen!(nu kan ik weeral als ik via het landenforums,Thailandforum aanvink ook niet binnen)pagina bestaat niet!!!Jaaaaaaaaa???

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, info@w3media.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.9 (Fedora) Server at www.wereldwijzer.nl Port 80.Dit kreeg ik toen ik nieuwe berichten aanvinkte!!OOk moet ik alles via een omweg doen,om op het Thailand forum te geraken!Via landen forums geraak ik ook niet binnen(thai-forum)Reiscontest geraak ik ook niet binnen(pagina bestaat niet!!)De problemen zijn begonnen toen er een upgrade vermelding kwam op het scherm(9:54am)

We moesten wegens beveiligingsredenen een deel van de software upgraden. Dit gaf echter weer conflicten.

De directe link naar een land werkt weer. Mocht je nog iets tegenkomen, laat het svp weten!

Hoi Georges,

Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt…maar een goed advies: lange teksten altijd even kopieren voordat je deze plaatst.
Internet wil er (bij mij iig) ook heel af en toe wel eens uitliggen en dan ben je dus ook alle getypte tekst kwijt.

Grt.

Dave

Hoi Jeroen en Dave,
Het werkt terug,kan op alle manieren in het Thailand forum geraken alsook het reiscontest 2010.
Zoals ik het al vermeld had van tervoren,Heb ik geen enkel probleem dat er soms wordt ge-upload,maar kan dit niet vermeld worden:vb;vandaag om 10uur tot en met 11:30 wordt het systeem ge-upload.
Dan weten de mensen,dat ze er rekening moeten mee houden!
Misschien stof tot nadenken Jeroen?
groetjes en bedankt voor je reactie Jeroen en Dave!!