Weer/ kleding

Haay!!

Ik ga van 9 juli t/m 4 augustus sportlessen geven in Zuid-Afrika, in de provincie Limpopo. Ik vroeg me af of iemand weet wat voor weer het er in de maand juli precies is. Moet ik dikke kleding mee, of kan ik in een korte broek met t-shirt sporten? Koelt het 's avonds erg af? Is het 's nachts erg koud? Regent het veel in deze periode?
Wat ik tot nu toe heb gezien is dat het momenteel tussen de 12 en 19 graden is met een zonnetje, maar dit zegt me niet zo veel. De supporters bij Brazilie - Zuid-Afrika zag ik toch allemaal met sjaals en dikke vesten zitten…

Groetjes,
Charlotte

Weer in die periode:

Kans op regen is Nihil - Temp overdag 17 tot 24 graden (heerlijk in korte broek) - 's avonds koelt het snel af (Fleecetrui) Temp 0 - 12 graden

Gr. Hans

Hoi Charlotte,

Zelf woon ik sinds enkele jaren in Limpopo (Hoedspruit) en ik kan je absoluut aanraden om een varieteit aan kleding mee te nemen. Korte en lange broeken, T-shirts en truien/vest, een beetje van alles, wat je eventueel in laagjes kan dragen . ’s Avonds kan het echt koud zijn, een comfortabele, warme pyjama of trainings/jogging pak en warme sokken zijn mijn favoriet.
De kans op regen is idd nihil.

Veel plezier tijdens je verblijf in ZA!

Groet, Linda
www.kameleonadventures.com

ik ben net terug uit ZA en vooral 's avonds en 's ochtends is het (erg) koud. Overdag is het heerlijk - dus neem vooral kleding mee die je uit en dus ook weer aan kunt trekken. Limpopo is overigens erg geweldig - probeer wat van de omgeving te zien!