weer in sanur

wy vertrekken op 10 maart naar sanur , zie geen al te mooi weer online , mn dochter en ik hopen natuurlyk op strandweer , is het weer echt zo slecht nu ?:mad::dag:

Nee hoor, al weer twee dagen volop zon gehad! :vak02:

hallo wij gaan 6 maart.
kijk ook elke dag op de 14 daagse vooruitzichten!!
ziet er voor begin maart nog niet zo goed uit.
voorspelling veel regen.
we hopen dat het nog veranderd en dat het zonnetje schijnt.:zon02:

Het is hier (Denpasar / Sanur) al dagen droog (moeten het gras al weer besproeien!!), lichtbewolkt, zonnig en bloedheet (33 graden of meer): Willen jullie het soms nog warmer???

dat is geweldig nieuws voor ons zeker als je kykt naar het weerbericht , die voorspellen alleen regen , dat zou toch jammer zyn !!! niet dan ??? voor ons is het de eerste keer bali en zon hebben we hier al effe niet meer gezien ,:mad:, ik kom het zeker nog eens vragen voor vertrek , thanks

Als de zon niet schijnt is het nog altijd warm. En vragen voor vertrek, ach, het weer verandert er niet door :vak02:

Geloof de weersvoorspelling niet, Op bali altijd regen, zeker als je yahoo weersvorspeller gebruikt. In maart zal het zonnig zijn met kans op een bui omdat het einde van het regenseizoen is…

gelukkig dat het zulk mooi weer is:zon02:
en wat bewolking is niet erg!!!
we willen toch zo veel mogelijk van het mooie bali genieten door veel gaan te bekijken:cheer:
nog een weekje dan kunnen we gaan genieten :dag:

als ik kyk naar de online weersvoorspellingen zal ik mn koffer maar uitpakken met zomerkleding !!! geven tydens ons verblyf alle dagen regen en nog eens regen , vertel me aub dat het niet waar is !!! al is het warm vindt ik 24/24 regen niet leuk op vakantie , zonde van mn nieuwe bikini lol

ben toch niet van plan alles uittepakken hoor :mad:
we vertrekken morgen vroeg dus alles staat gepakt voor de lange reis >>>
hopen dat het meevalt want regen krijgen we hier al genoeg :dag:

Maar gelukkig regent het niet 24/7. Zelfs als het op een dag maar een uurtje regent, dan nog zegt de voorspelling dat er buien zijn in plaats van dat het overwegend zonnig is.

Een bikini kan tegen regen, dus die kan je hoe dan ook aan doen. lol2

Grappig trouwens dat mensen die Bali niet kennen maar blijven klagen in dit draadje, terwijl mensen die er wel al eens geweest zijn of er wonen blijven zeggen dat het mee valt. Als je deze mensen niet gelooft, waarom stel je dan nog vragen? Noem het draadje dan: ‘de weersvoorspelling is slecht en ik wil zeuren…’.

2 likes

Dit is dan typisch Bali, in Candidasa en Lovina is het weer heel erg nat.
Aldus Janbur uit Lovina en mezelf vanuit Candidasa.
Tussen die 2 dorpen Candidasa Oost en Lovina Noord-Bali liggen toch 3 uur in de auto, zonder file welteverstaan :zon02: een paar maal hoesten wellicht MP of niezen natuurlijk!! ipv sproeien!

Vorige week was er banjir in Denpasar. Zou dat dan ook zo plaatselijk zijn ?

Het hebben van overstromingen (banjir) heeft natuurlijk ook alles te maken met de omgeving (bergachtig/vlak) en de afwatering. Ik ben op Bali nog geen echte banjir tegengekomen, wel op Flores en Sumatra. Daar was het altijd vrij lokaal.

anja ik wens je een goede reis , en hopelyk veel zon )

weten jullie wat het weer nu in sanur is??
wij vertrekken al heel snel naar bali maar als je naar alle verschillende weerberichten kijk zie ik voor de komende vijftiendagen alleen maar regen en onweer staan.(niet dat het me vakantie beinvloedt) maar ik was toch wel erg nieuwschierig of iemand weet hoe het er daar nu voorstaat.

Het is nu over geheel Bali al 5 dagen harde wind / storm met (veel) regen uit het Westen. Zorgt voor redelijk veel overlast en problemen, o.m. overstromingen, modderstromen vanaf de heuvels, omgewaaide bomen en geplette auto’s en motorrijders, uitgevallen elektra en telefoon-verbindingen, etc., etc.

Maar, de temperatuur blijft aangenaam (ca. 26 graden) en er zijn iedere dag wel wat zonnige periodes. De regen heeft ook een voordeel: Het is dan minder stoffig :wink:

haha oke nou dat voorspelt veel goeds (hebben ze daar ook zonnebanken want dan kom ik nog een beetje bruin terug hahah)
maar hoe zit het er voor de rest van de week uit het zelfde of zit er een lichte verbetering in?
want anders neem ik me regenpak maar mee

Zonnebanken niet maar wel “bruin uit 'n potje” dus gekleurd terugkomen in NL zal geen probleem zijn :slight_smile:

Berichten zijn dat het ergste nu achter de rug is en dat het weer iets beter moet gaan worden, in ieder geval minder wind.

ieder geval bedankt we wachten gewoon met spanning af!!
en gaan zoiezo genieten van het mooie eiland bali dus dat moet helemaal goed gaan komen!