Weekje skieen in Avoriaz 6 Maart ?

Ik ben op zoek naar 3/4 mensen die samen met mij Portes du Soleil (650km) willen gaan verkennen op de lange latten.

Ik ski zelf alle rode pistes gemakkelijk af en de echte zwarte doe ik wat rustiger aan. Off piste heb ik nog nooit gedaan maar als jullie willen lachen wil ik het nog wel een keer proberen.

Apres ski bestaat voor mij uit lekker wat gaan eten, natafelen met een paar biertjes en nog even de belevenissen en het plan voor de volgende dag bespreken.

Appartement wat ik op het oog heb is Residences Alpages met bijv. Bizztravel in week 10.

Kosten zijn ongeveer 500 euro inclusief bus (vanaf Eindhoven) en inclusief skipas voor het hele gebied. Als iemand een auto heeft met winterbanden en genoeg ruimte is het ongeveer 100 euro de man goedkoper, maar er komt dan wel brandstof, tol en parkeerkosten voor in de plaats.

Franse appartementen zijn niet erg groot, dus het is helaas wel een beetje inschikken en voor vrouwen is het misschien wat lastig kan ik me voorstellen.

Stuur even een prive bericht (op mijn naam klikken op deze pagina) als je vragen hebt of mee gaat. Zet er svp ook je prive email adres bij want anders moet ik constant op dit forum kijken.

Zodra we 4 of 5 mensen hebben wil ik zsm gaan boeken.

Groet,
Jos

priveberichtje sturen lukt niet, hoe is het met jouw Avoriaz plan? heb je al genoeg mensen? ik ben wel geinteresseerd, [EMAIL=“naanniefnof@hotmail.com”]naanniefnof@hotmail.com (Rian, vr 39 jr)

We hebben op dit moment 5 personen (3m/2v) en er waarschijnlijk nog 1 persoon mee, als je snel kunt beslissen.

We gaan week 10 (6 maart) met de bus naar Sybelles,Grand Massif of Val Thorens en zijn allemaal ervaren skieers tussen de 27 en 45 jaar.

Dit weekend gaan we boeken dus als je mee wilt moet je snel beslissen en direct reageren dmv een prive bericht (op mijn naam klikken)

Grt,
Jos

Reis is geboekt, topic is gesloten

Maar er zou eventueel nog altijd 1 persoon toegevoegd kunnen worden :wink: