Weekje Noorwegen in Oktober.

Hallo,

Wie heeft er zin om samen met mij in Oktober, Noorwegen te ontdekken.
Een prachtig land, geweldige natuur, met al z’n fjorden. Lijkt me super om dat eens met eigen ogen te zien.
Naast al het natuurschoon, natuurlijk ook de tijd nemen voor gezelligheid, genieten van de Noorse cultuur en keuken… :slight_smile:

Ik zit zelf te denken aan een fly-drive. Misschien heb jij nog andere ideeën.
Hoor graag van je,

Groetjes,

Jasmijn01

Hey,
Hoeveel dagen had je in gedachten? Ben zelf nog niet zolang terug van Noorwegen, maar ben nog lang niet uitgekeken!

Gr
Marco

Hey Marco,

Net terug? Waar ben je tot nu toe geweest in Noorwegen en hoe reisde je.
Ben er zelf nog niet eerder geweest. Maar wat ik er van gezien heb…, wauw!
Het plan is om 7 max 10 dagen te gaan.

groetjes,

Jasmijn01

Hallo,

Ik ben zelf met een groepsreis heen geweest, zijn naar het noorden van Denemarken gegaan om vervolgens met de ferry naar Kristiansand te gaan.
In de kleine twee week daarna heb ik het begin van de preikistolen kunnen meemaken en ben tot de hoogte van Bergen geweest. Hierna vervolgens weer rechtsom richting Kjerag(andere kant van het Lysefjord). Heb dus vooral het zuid-westen gezien, nog maar een heel klein deel van Noorwegen.

Gr
Marco

Ok,klinkt goed!Het oosten van Noorwegen schijnt ook erg mooi te zijn. Een groepsreis is ook een idee. Was het een grote groep?

Was geweldig! En ook het noorden van Noorwegen schijnt mooi te zijn:). Was een groep van 8 personen, dus niet heel groot.
Nadeel is dat je aan bepaalde data vastzit. Zat je zelf te denken aan campings?(tent) of hutten(schijnt er leuk te zijn!) of hotels?

Een groep van 8 is zeker te doen. Van welke organisatie ging de reis uit ? In oktober met de tent…brrbrbr lijkt me een beetje koud.
Zou ik eerder voor de hutjes gaan. Zijn er veel in Noorwegen, kan erg leuk zijn, super voor als je rondtrekt!! En betaalbaar. :slight_smile:

Nou… betaalbaar en Noorwegen is erg optimistisch. Ha ha! Maar hutten vallen in verhouding relatief mee.

Have fun!

Ps. Mocht je vragen over Noorwegen hebben of jullie ervaringen na de reis willen delen, kom dan eens kijken op jet Noorwegenforum.

Via Wereldwijzer app