Op naar Noorwegen! Ga jij mee?

Hallo mede reizigers!

Al heel lang heb ik de wens om naar Noorwegen te gaan. De prachtige Fjorden bewonderen, hopelijk het noorderlicht aanschouwen, en genieten van de mooie natuur!
Tijd om die wens eens uit te laten komen!

Ondanks dat alleen reizen door veel mensen om mij heen wordt aangeraden, wil ik mijn 1e ’’grote’’ reis liever met een gezellige reismaatje gaan doen. Wellicht herkenbaar?

Afijn, zijn mijn plannen?:

  • 2/3 weken
  • Naar de Fjorden
  • Orca’s spotten bij de Fjorden
  • Veel gebruik maken van Couchsurfing (Maakt de reis meer betaalbaar, en het is natuurlijk erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen!)

Voor de rest wil ik er zeker een actieve vakantie van maken. Ik ben wat dat betreft niet echt een stilzitter. Maar ik denk dat de meeste dat hier wel hebben. Toch?!
Tot zover mijn plannen. Valt mee toch? Je heb meer dan genoeg ruimte voor jouw plannen!

Lijkt dit jou wat? (Natuurlijk!)
Dan kijk ik uit naar je reactie/berichtje! :slight_smile:

Wat is de periode die je zou willen gaan ?

Ik heb nog geen periode in gedachten. Het liefst het najaar omdat dan het noorderlicht (Volgens informatie gevonden via Google dan…) te zien is.
Maar ik ben daar vrij flexibel in dus. :slight_smile:

Hallo Barry

Ik ga waarschijnlijk week 31 t/m 33 met een groep vrienden met een gehuurde bus
naar Noorwegen, nog niet helemaal zeker omdat ik nog 2 bestemmingen geopperd heb,
Bretagne en Cinque terres (Italie)
3 willen naar Noorwegen, 1 wil naar Bretagne en 1 weet het nog niet
Ik heb nu 4 man voor Noorwegen, de bus heeft ruimte voor 6 personen,
We gaan wel kamperen onderweg en we nemen onze fietsen mee,
oa voor de Rallervegen en het Sorfjord.
De bedoeling is ook om een gletschertocht te maken bij Jostedal.
Belangstelling ?

                                                          Gr John

Al heel lang heb ik de wens om naar Noorwegen te gaan. De prachtige Fjorden bewonderen, hopelijk het noorderlicht aanschouwen, en genieten van de mooie natuur!
Tijd om die wens eens uit te laten komen!

Ondanks dat alleen reizen door veel mensen om mij heen wordt aangeraden, wil ik mijn 1e ’’grote’’ reis liever met een gezellige reismaatje gaan doen. Wellicht herkenbaar?

Afijn, zijn mijn plannen?:

  • 2/3 weken
  • Naar de Fjorden
  • Orca’s spotten bij de Fjorden
  • Veel gebruik maken van Couchsurfing (Maakt de reis meer betaalbaar, en het is natuurlijk erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen!)

Voor de rest wil ik er zeker een actieve vakantie van maken. Ik ben wat dat betreft niet echt een stilzitter. Maar ik denk dat de meeste dat hier wel hebben. Toch?!
Tot zover mijn plannen. Valt mee toch? Je heb meer dan genoeg ruimte voor jouw plannen!

Lijkt dit jou wat? (Natuurlijk!)
Dan kijk ik uit naar je reactie/berichtje! :slight_smile:
[/QUOTE]