Weekje naar de zon in januari/februari 2016

Hoi,

Wie gaat er mee richting de zon, maakt me niet uit waar als de zon maar schijnt :zon02: bv. Canarische Eilanden, Kaapverdische Eilanden of Curaçao?

Ik vlotte, goedlachse vrouw van 39 jaar (hetero) wil echt even een weekje de batterij opladen. Liefst all inclusive genieten van zon, zee, strand met de nodige hapjes en drankjes. Een excursie kan daar ook zeker bij horen. Ik ben geen enorme feestganger maar hou zeker wel van gezelligheid… lekker een terrasje pakken met een drankje hoort daar ook zeker bij!

Ik ben benieuwd!! :vak02:

Oja, ik zoek wel een vrouwelijke reisgenote (of meerdere)

he sanne,
ik zou naar kaap verdie gaan in januari, maar mijn reisgenoot moest afhaken. Ik vind t toch leuker om met iemand te gaan, dus misschien kunnen wij samen gaan.
graag wil ik een weekje zon in de winter, dus lekker aan t strand, terrasje, samen eten, wandelen, beetje verkennen en relaxen, ik ben n fulltime werkende vrouw die redeliik avontuurlijk en zelfstandig is. Ik ben 53 jaar maar nog jong van geest :). Als t je wat lijkt kun je me wellicht ook via facebook vinden en zouden we kunnen kennismaken.
Groetjes marion kempers

Je mag je altijd bij ons aansluiten :slight_smile:
Of heb je al iets ?

Hoi Sanne,

Ik wil ook graag even naar de zon, heb je inmiddels al iemand gevonden?

gr,
Marieke

Hoi Sanne,
Ik ben mss wel de persoon die u zoekt om samen een zonnevakantie tegemoet te gaan?
Ondertussen al iets gevonden? En welke periode had u in gedachten?