ZON in november 2012!

Hoi,

Ik ben Jennifer, 32 jaar, uit Zuid-Holland. In november zou ik heel graag nog even weg willen naar de zon. Mn vrienden hebben geen vrije dagen meer, niet genoeg geld of een relatie…daarom probeer ik op deze manier een reisgenoot te vinden :slight_smile:

Normaal ben ik niet zo van de georganiseerde reizen, maar nu maakt het met niet zoveel uit hoe of wat…als ik er maar kan ontspannen en als de zon er maar schijnt. Dus een ticket boeken en zelf verblijf oid regelen is prima, maar wat muisklikken op sunweb ofzo ook geen probleem :wink:
Ik denk aan een periode van 1 of 2 weken. Bestemming is nog onbekend…Canarische Eilanden is een optie omdat het daar in nov nog mooi weer is. Trekt me niet enorm, maar er schijnen daar nog best leuke plekken te zijn. Of anders misschien Aruba of Curacao, dat heeft weer een ander prijskaartje, maar is ook mogelijk.

En ik zou het gezellig vinden als er iemand met me mee gaat! Liefst van ongeveer mijn eigen leeftijd.

Leuk als je dit ziet zitten en een berichtje achter laat!

Groetjes
Jennifer

Hoi,

ik las je oproepje en ik ben wel toe aan een weekje ontspanning op een warm en zonnig eiland.

Ik ben Fiel, 33 jaar, uit Zuid Holland.

Gr.

Fiel

Hoi Fiel,

Leuk dat je reageert! Ik zag een mooie aanbieding naar Curacao, lijkt je dat wat?
Of heb je zelf een ander idee over waar je heen zou willen?

Groet
Jennifer

Hoi Jennifer, zon zee relax 25°c

Ik ben Hans 41jr en kom uit Antwerpen, en las dat je ook naar het zonnetje wil gaan:)
zin om mee te gaan naar Egypte Hurghada elgouna bij belgian favourites all in 4sterren
er is nog plaats moment. heb geboekt bij neckermann en betaal 956eur 10d/9n
in eenpers.kamer + reisbys. en annull inbegr. periode zat24/11 tot ma 03/12/2012
We zijn al met vier; Nele,Kurt,Den hollander met gitaar en Hans,

Mocht je zin hebben voor mee te gaan geef maar een kreet!!!

Vriendschappelijke groeten Hans en de bende, siaoooo

P.s

Dag Jennifer,

Ik hoop dat je nog niet geboekt hebt, want ik heb ook onder de eigen ‘voorkeursbestemmingen’ (lang lijstje ondertussen hoor) Curaçao staan ! Zo’n 3 dagen geleden kreeg ik de pech dat mijn eerder gecontacteerde reiscompanion door omstandigheden haar reis heeft uitgesteld.

Maar ik heb nog vakantiedagen op te nemen. Ik ben eerst van 26-28 oktober in Denemarken op een congres van mijn vereniging, en wil dan (zo mogelijk) aansluitend ook een “bezichtigings- en ontspanningsreis” doen van 8 à 10 dagen, liefst van al in de contreien van de Caraïbische archipel, Zuid- of Midden-Amerika.

Ik zag dat er bij NBBS.nl in een 5-daagse expeditietocht in Suriname kan worden geboekt :http://www.nbbs.nl/reisaanbod/kasikasima-trekking/?cat=12. T’is maar één ideetje hoor! Het zou geen probleem mogen zijn bij zo’n soort exploratiereis een paar dagen extra verblijf te nemen (rusten, wandelen, een tripje doen met een gehuurde auto…), op hotel of B&B. Vanuit Schiphol vertrekken is voor mij geen probleem.

Misschien enkele nuttige info over mezelf: ik ben een 28-jarige Junior manager (m) bij een internationale NGO, niet-roker, normaal gebouwd? 1m70. Ik pas me snel aan aan nieuwe omgevingen, gevoel voor humor, verdraagzaam, ben meertalig (spreek 5 talen), hou erg van geschiedenis, cultuur, mooie plaatsers om te bezichtigen, lekkere gastronomie. Ik verzamel en beluister o.m. filmmuziek, hou van fietsen, zwemmen/spabezoek en doe geregeld aan fitness.

Laat gerust horen of je zo’n reisschema ziet zitten, ik sta zeker open voor andere voorstellen.

Groeten
Nico

Hoi Hans en Nico,

Bedankt voor jullie leuke reacties!!

Inmiddels heb ik samen met een vriendin een reis van 11 dagen geboekt naar Curacao eind november :slight_smile: Ik heb haar toch nog over kunnen halen!

Hans, veel plezier in Egypte met de bende :wink:
Nico, balen dat je reisgenoot haar reis uit moest stellen! Misschien kan je met Hans mee naar Egypte?? :wink:

Ciao!
Jennifer