Reisgenoot (m/v) die drie weken mee wil naar een zonnig land (Azie, Afrika, etc.)

Hallo,

Ik, man van 30 jaar werkzaam in de jeugdzorg en sportwereld, heb vakantie van 8 tm 30 december en ga dan richting een zonnige bestemming. Ik denk in Azie, maar kan ook Afrika zijn. Staat eigenlijk nog open, maar niet al te duur heeft wel de voorkeur (dus geen Japan ofzo, al wil daar wel een keer heen, haha).

Ik houd van reizen, ben een levensgenieter, ik houd van de natuur, lekker eten, relaxen, actieve uitstapjes, maar ook stuk wandelen/trailen of gewoon niks doen.

Mocht je rond die periode ook op vakantie gaan en samen willen gaan. Neem dan eens contact op. Kunnen we iig ideeen uitwisselen.

Gr. Jonathan

Hoi Jonathan.

Ik heb inmiddels geboekt voor de periode 20 decmber t/m 03 januari naar Gran Canaria.
Via Arke reizen gaat de vliegreis via Koln met Air Berlin naar Las Palmas.
In 4.5 uur vlieg je naar deze zonnige bestemming in de Atlantische Oceaan voor de kust
van Noord Afrika.
Van Las Palmas gat het met de transfer naar de stad Maspalomas waar een leuke bungalow gereed staat
om vervolgens 14 dagen lekker te genieten van zon, zee strand, natuur en cultuur en lekker eten en drinken.
Voor deze reis kan er nog makkelijk iemand bij want het is een 3 kamer bungalow.
Mijn naam is John, ik ben een sportieve en avontuurlijke single, 40er uit Wageningen.

Laat maar weten of je interresse hebt om mee te gaan.
Dan kan ik nog even navraag doen of er nog vliegtuigstoelen beschikbaar zijn.

Hoi Jonathan,
Ben helaas geen reisgenoot, maar kan je wel een bestemming van harte aanbevelen!
In Kenia is het in die periode hoogzomer en hoogseizoen. Hier kan je veel vinden wat jij zoekt.
Misschien heb je afgelopen zaterdag het RTL nieuws wel gezien en gehoord dat het toerisme in een diep dal zit. Dit betekent dat hier veel laagseizoenprijzen worden gehanteerd op het moment. Wil je wat van het lokale leven zien, dan kan ik je daar zeker wat van laten zien, aangezien ik hier al enkele jaren tussen de lokale bevolking woon in Ukunda, aan de zuidkust van Kenia. Ook met andere vragen kan je me altijd contacteren. Tegen een onkostenvergoeding wil ik ook best een stukje Kenia met je bereizen, logeren bij vrienden en familie in hun dorp in hun huisjes, een wandeling door de dorpjes maken en kennismaken met de levenswijze en tradities van deze mensen. Dat is natuurlijk wel een bijzondere ervaring, maar weet niet of dat je interesse heeft.
Neem gerust contact op bij vragen!

Groetjes uit zonnig en warm Kenia!

Via Wereldwijzer app