Ik ben een vrouw/meisje van 32 en ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten om eind februari een reisje naar de zon te maken. Maakt mij opzicht niet veel uit waar als maar zon schijnt…
mijn voorkeur gaat in eerst instantie naar Thailand maar iets anders vergelijkbaar vind ik ook interesant.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nooit eerder gedaan heb via deze weg maar ik heb hier erg zin in. Namelijk alle mijn vrienden hebben of te druk, of geen geld, of al kinderen… niemand heeft er zin in of tijd voor reizen, ondekken…en avontuur.
Als iemand zich in mijn verhaal herkent en ook zo onzettend :eek: aan vacantie toe is … uw reactie graag.
Ik ben een man van 38 en zoek ook een reismaatje. Is lekker economisch bij het boeken! Zat zelf eerst aan de Canarische eilanden te dekken, ik heb dat al een keer voor een weekie gedaan. Ik wil nu ook een week weg, eind februari is prima.
bestemmingCanarische eil. - Gr. Canaria / Maspalomas
accommodatieBungalows Duna Beach*** (Logies)
reisdatum selecteer een reisdatum 01 mrt 2006 (woensdag)
reisduur selecteer een reisduur 8 dagen
kamertype selecteer een kamertype 2 kmr bung.
selecteer een aantal 2 personen ouder dan 12 jaar
vluchtAmsterdam - Las Palmas (Transavia)
Bedankt voor je reactie en je vacantie aanbod.
Ik vind alleen Canarische eilanden niet zo heel erg leuk en in feb/maart is daar nog mij te koud! Ik ben daar ook voor een weekje geweest paar jaar terug en ben niet echt onder de indruk. :bored:
Ik zou toch wat verder weg willen.
mocht je nog een andere idee hebben laat mij weten! in iedere geval bedankt voor je reactie!