Hallo daar!
Ik ben Maartje, 31 jaar en ik zou graag begin maart een week of 10 dagen naar een plek gaan waar het zonnetje lekker warm schijnt. Ik hoef niet perse zover weg dus ik zat bijvoorbeeld aan de Canarische eilanden te denken. Ik zou daar graag willen genieten van het weer en een paar flinke/mooie wandelingen willen maken door de natuur. Voor mij dus wel een must dat iemand het ook leuk vind om een wandeling te maken.
Heb rond zitten kijken voor groepsreizen ofzo maar ik vindt de prijzen echt duur. Toen dacht ik om gewoon alleen te gaan, maar kijken of ik misschien via hier een leuk reisgenootje kan vinden, is natuurlijk ook een optie! Dus…:), haha
Ik ben geen echte stapper, vindt een terrasje pakken ofzo wel supergezellig hoor :). Waar te verblijven maakt me niet veel uit. Kan een hotel/appartement zijn maar het is misschien ook leuk om in hostels te verblijven en dan een beetje over een eiland te kunnen hoppen, door af te wisselen van verblijfplaats!?
Mochten mijn plannen jouw ook leuk lijken dan hoor ik graag van je en dan kunnen we even verder kijken! Zou leuk zijn als je ook een beetje van mijn leeftijd bent…
Groetjes, Maartje