Ik zoek een reismaatje, voor de gezelligheid en delen van de kosten.
Toeslag op 1-persoonskamer is hoog en tuurlijk ontmoet je andere mensen, maar toch.
Zongarantie en niet te duur: ik denk aan een van de Canarische eilanden.
Of eind oktober, of begin /half november, of begin december (moet zelf werken met kerst en oud en nieuw): minimaal een week tot kleine 2 wkn.
Oja, ben een vrouw van 39, sportief maar hou ook van een biertje op zijn tijd.
Geen bijbedoelingen of ‘op zoek naar’; gewoon relaxt. :zon02:
Nou ik zit met zelfde ‘probleem’ en wil eigenlijk binnen 2 weken weg.
Ik heb zelfde motivatie en redenen om samen met iemand te gaan… ik hoor 't wel.
Gr
Bjorn …
P.S… écht zongarantie heb je niet (volgens mij op de canarische)…dan moet je bijv egytpte/tunesie/ghana of de caribean nemen …hier zit je ook al voor onder de 500,-- in een prachtige lokatie…dus als je zin heb…ik M 28, zelfstandig, netjes en integer…en je, gewoon voor de relaxtheid.
Heb je al iets/iemand gevonden om mee op vakantie te gaan? Ik ben zelf namelijk ook van plan om op zeeeeer korte termijn naar de zon te vertrekken. Ik moet voor 27 november weer terug zijn ivm een weekendje uit met collega’s, maar wil nog wel even weg.
Laat maar even weten of je nog steeds “zoekende” bent naar een medereizigster… anders houd ik me graag aanbevolen.
Zit zelf te denken aan Egypte, stapel boeken mee en lekker lezen aan het zwembad/hotel. Maar met z’n tweetjes is het ook leuk om te omgeving te onderzoeken. Kijk ook maar even op Skytours, daar staan wel goede aanbiedingen.