Weekje-10dagen ZON januari 2015

Dag allen,

Ik wil in januari heeeel graag even de zon opzoeken en het lijkt me gezellig om dat met iemand samen te doen. Ik heb vakantie van 1 tm 18 januari. Ik ben een vrouw, 25 jaar oud, werkzaam als verpleegkundige, rustig, vind het leuk om lange strandwandelingen te maken en de omgeving te zien. Ik vind het ook leuk om dingen te ondernemen, een wijntje te drinken, veel te lachen en vooral ook gewoon te kunnen doen waar ik op dat moment zin in heb. Er zijn al zoveel verplichtingen…
Wie heeft er zin om mee te gaan? Bestemming maakt me niet zoveel uit, als de zon er maar schijnt :), voorkeur voor 1 vlucht. (bijv: kaapverdische eilanden, canarische eilanden. Sta open voor ideeën!

Liefs M

1 like

Hoihoi!
Laat ik nou toevallig aan de zuidkust in Kenia wonen en het daar in januari prachtig weer zijn! Als je dat leuk lijkt, weet ik wel wat leuke plekkies waar je kan verblijven en kan ik je hier zelf van alles laten zien, zodat je echt kan kennismaken met het echte keniaanse leven!
Ik hoor het wel als het je wat lijkt!
Groetjes uit zonnig en warm Kenia!

Via Wereldwijzer app

Miet, Kim en Mariette zijn verpleegkundigen die al mee geweest zijn met me.

Misschien ook iets voor jou ?

Hallo, hoe ver ben je met de reis? Kan ik nog mee? Ik wilde in december al weg maar het is er niet van gekomen.
Kaapverdische eilanden schijnt geen bal te doen te zijn maar met een paar mensen maken we het er gezellig.
En de zee en het weer is er mooi.
Groetjes,
Pim