Weekje Gambia in oktober/november 2011?!

Hoi!

Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere) die een weekje mee zouden willen op vakantie naar Gambia!
Ben hier al een keer geweest voor 2 weken, en wil graag terug, maar niet alleen!

Lijkt het je wat, reageer dan :slight_smile:

Groetjes Anne

Hi Anne,

Wil je naar de kust of het Gambiaanse leven meemaken in het binnenland?

Groet, Martina

Hi Anne,

Het lijkt me super om naar Gambia te gaan!
Ik heb eind okt/begin november ook tijd om te gaan.

Kun je wat meer over jezelf vertellen?

Misschien tot mails?

Ik hoor het wel!

Groetjes,

Bo!

het lijkt mij fantastisch om mee te gaan, maar hoe zit het met de kosten, de inentingen, kan je daar meer over vertellen?
gr. Trudie

Hi,

Het is mijn bedoeling om in november naar Gambia te vliegen, daar een weekje in Darsilami (bij de lokale bevolking) te verblijven en dan door te gaan naar Kafountine in Senegal, om net buiten het dorp aan zee nog een weekje te relaxen

:zon02:Zonnige groet, Martina

en hoeveel eurie’s moet ik daarvoor hebben?:wereld:

Hi,

Ik heb vaste adressen in beide dorpen.
Alles hierover kun je lezen op de site www.senegam.com
Voor een kaal ticket betaal je tussen de 500 en 600 euro
Per etmaal moet je rekenen op zo’n 22,50; dit is inclusief overnachting en drie maaltijden.

Groet, Martina

Hallo dames,

Graag zou ik tussen 20 oktober en 1 november een week naar Gambia gaan. Graag low budget (vanaf 600 euro met accomodatie is al te vinden via bv. arke). Wel wil ik minimaal 2 (liefst 3) excursies gaan doen, waaronder een dagje Senegal…

Mocht iemand dan tijd hebben én dit aanspreken…

Laat het me weten via een privébericht.

Dank je!

Groetjes,

Bo!

Hallo allemaal!

mocht er iemand bereid zijn woordenboeken en/of voetbalshirts mee te nemen voor Sherrif in Senegambia (het toeristengebied in Gambia), neem even contact met me op. Het gaat in principe om 4 grote woordenboeken, maar met 2 (NL-Eng/eng-NL) is hij ook al erg blij. Alvast dank voor een evt reactie!

groet, Leon

Hey Anne en Bo,
Ik deel jullie plannen, en vindt het geweldig om kennis te maken met de gambiaanse cultuur, maar ook eerlijk om paar dagen aan de kust te vertoeven.
Zijn er al wat plannen gemaakt of contact?

Heb even wat opgezocht:
Opzich is het leven zelf daar niet duur, maar de ticket wel rond de 500 euro.
Arke biedt vakanties aan op basis van logies, maatschappij transavia en vragen voor zowel 9 dagen als 14 dagen 782,00 euro.

Gr Esther (23 jaar)
[EMAIL=“vanhoof_esther@hotmail.com”]vanhoof_esther@hotmail.com

Ik ga eind november/begin december, vooralsnog alleen.
Eén week naar Gambia, Darsilami op de grens met Senegal en één week naar het zuiden van Sengal, Kafountine aan zee.heb je belangstelling, mail me dan.

Groet, Martina