Weekje Bali Kuta? Snorkelen en visum

Hi Jack,
Je hebt kennelijk wel een persoonlijk advies gehad. Hebben ze nog iets gezegd over dengue (knokkelkoorts). Ik vertrek de 24e per KLM.
Groetjes, Johanna

Hoi johanna
Klopt het de 24 ste?
op een zondag ik op vrijdag waar ga je naar bali
ik naar kuta
Hoe lang blijf je?ga je alleen?
misschien zie ik je daar?
groet jack:dag::dag::dag:
ik hou van de :zon02:

Hallo Jack,
Ik blijf drie weken, de eerste week ga ik naar Ubud, van daaruit zie ik wel wat ik verder ga doen. Ja ik reis alleen. Johanna

Lees dit artikel over **dengue**als je er meer over wil weten. :vak01:

Zelf net benodigde inentingen gehaald: Hepatitus A, DTP en Buiktyfes. Aangezien je niet langer dan twee weken gaat heb je geen inenting tegen Buiktyfes nodig. Malariatabletten zijn niet nodig voor Bali.

hoi ik heb na drie dagen nog steeds wat spierpijn op de plaats van de prik
hebben jullie dat ook?
na al dit sneeuw hier krijg ik echt zin in wat warmte en zon:zon02: jack

Ik heb wel eens last gehad van spierpijn op de plek van de prik, maar niet altijd. Wat er gebeurt is dat er vloeistof op in de spier wordt gespoten, op een plek waar het natuurlijk gezien niet hoort. Er komt druk op de spier te staan, en je lichaam heeft tijd nodig om de vloeistof op te nemen/af te voeren. Dat ligt niet aan het vaccin, wanneer iemand dezelfde hoeveelheid water in je arm zou spuiten zou het hetzelfde voelen! Hoe meer je beweegt, hoe sneller het over gaat. Niks om je bezorgd over te zijn :slight_smile:

P.S. ik vind sneeuw en zon (als vandaag in Utrecht) fijner dan wolken en regen.

kreeg er één in beide armen en één in been. Van prik in been heb ik drie dagen spierpijn gehad.

Wie weet wat voor weer het is momenteel?
Verwacht men nog stormen orkanen etc.
Wie komt er net vandaan?
jack

orkanen en stormen komen op Bali niet echt voor, al kan het af en toe wel regenen op het moment (het is regenseizoen)

hoi Jenny, ben het niet helemaal met je eens, drie jaar geleden hebben we zeker een week storm en noodweer gehad. Op het strand van Tuban waren toen hele stukken weggeslagen, het Pantai restaurant was half ingestort en het terras van Ma Jolie was weggespoeld. (in jan- begin febr.)
daarom hebben wij onze overwinterings vakantie verschoven van vertrek half januaritot vertrek half februari.

gr. emcee

ik bedoel niet te zeggen dat het NOOIT stormt, maar dat Bali geen terugkerende orkanen en stormen heeft als bv de Fillipijnen, Mexico, Belize, enz. Het is dus niet iets waar ik tijdens de planning van mijn vakantie rekening mee houd.

Enneh, helaas zijn Indonesische huizen niet zo stevig als die in Nederland, dus schade heb je al snel…