Dag,
Eind april wil ik een weekje naar Marokko. Ik wil natuurlijk naar Marrakech en een paar dagen naar het strand.
Verder nog tips? Van waar ik echt heen moet? En wat ik gezien en gedaan moet hebben?
Groetjes Maaike
Dag,
Eind april wil ik een weekje naar Marokko. Ik wil natuurlijk naar Marrakech en een paar dagen naar het strand.
Verder nog tips? Van waar ik echt heen moet? En wat ik gezien en gedaan moet hebben?
Groetjes Maaike
De koningssteden Fes en Meknes zijn zeker de moeite waard. Ook een tocht op de rug van een kameel vanuit Merzouga in de Erg Chebbi woestijn, en dan een nacht overnachten in een bedoeinen tentenkamp is een aanrader. Een mooie plek aan de kust is Essaouira
Kom gezellig bij ons langs in Tamraght! Check onze website! www.surfstarmorocco.com
hallo,
Check ons site www.marokkoavontuur.com
Hoi Maaike,
Mooie plannen! Wij hebben zelf ook een rondreis door Marokko gemaakt van 10 dagen. Wij zouden in ieder geval Fez aanraden. Deze stad is nog authentieker dan Marrakech door de smalle straatjes die maken dat er alleen ezels doorheen kunnen om alles te vervoeren…echt heel bijzonder! Probeer in ieder geval ook te overnachten in een riad (geldt zowel voor Marrakech als Fez, voor de echte ervaring). Wij weten voor zowel Marrakech als Fez hele mooie/fijne accommodaties. Daarnaast is een tripje naar de woestijn ook echt te gek. Als je een sterrenhemel wil zien die je nog nooit eerder hebt gezien… of een zonsopgang met alle kleuren oranje die je kunt bedenken…doen ;-)! Als we met je mee kunnen denken, laat het maar weten!
Een weekje is echt niet zo veel tijd. Ik zou zelf juist wat relaxter kiezen in plaats van veel tijd aan vervoer kwijt te zijn. Ben zelf een kleine week in Marokko geweest en toen een driedaagse tour (ter plekke regelen) gedaan naar o.a de sahara en ait benhoudou en verder paar dagen in Marrakech. Heerlijke vakantie. Binnenkort gaan we weer en dan vliegen we naar fes voor een paar dagen daar.