Websites voor budgethotels in Brazilie / Rio

Volgend jaar juni wil ik Brazilie voor het eerst bezoeken , met name voor de WK 2014.
Gaarne advies via welke (engelstalige ) sites ik kan boeken voor budgethotels (geen slaapzalen). Booking.com en Agoda zijn mij reeds bekend.

Wellicht ook enkele namen van budgethotels, met name Rio, waar je goede ervaring mee hebt.

Budget hotels tijdens het WK ?
En dan nog in Rio de Janeiro ?
Really ?

Hmmmm …

Net zoals tijdens Carnaval, en waarschijnlijk in nog ernstiger mate tijdens het WK, zullen de prijzen een veelvoud zijn van de normaal gangbare prijzen. Hetzelfde gebeurt bij elk EK, WK of Olympische spelen, waar ook ter wereld.
Het is belangrijk dat je dit in overweging houdt :wink:

Je zou ook kunnen kijken op de TripAdvisor natuurlijk.

Eerlijk gezegd ik denk dat je je echt géén illusies hoeft te maken.
En bovendien zien we (ook bvb hier bij ons in Salvador) dat op dit moment weinig pousada’s / hotels al geneigd zijn om hun prijzen nu al kenbaar te maken omdat elkeen de kat nog (steeds) uit de boom probeert te kijken …

Tropische groet

Ivan

Beste Ivan,

Bedankt, edoch mijn vraag is : Welke websites ! ? , behalve TripAdvisor (veel te duur normaliter), booking.com, agoda

Beste Groet,
LANS

Probeer Hostelworld.com. De meeste hostels hebben tegenwoordig ook ‘gewone’ kamers.

Weet je misschien ook nog Braziliaanse ( in english ) websites ?

Groet / Thanks,

LANS

Nee, ik heb er verder geen ervaring mee.

Google op: bed breakfast Brazil. Ik vond onder meer deze en deze. Geen idee of ze goed zijn.
Hier een paar aantrekkelijke bed & breakfast gelegenheden, maar ik heb niet naar prijzen gekeken.
Hier nog een aantal slaapgelegenheden in Rio, maar die is niet in het Engels. Daar kun je ook op andere plaatsen zoeken.

1 like

Budget+Rio+WK gaan niet samen. Appartementen verhuur wimdu.com, airbnb.com, aluguetemporada.com.br
En uiteraard de camping http://www.campingverdemar.com.br/

Rio is ontzettend duur. Gewoon nu al en met het WK al helemaal. Succes met zoeken. Wellicht vroeg boeken dat je goedkopere prijzen hebt, maar reken er maarniet op.

1 like