Ik ga in mei voor 6 weken reizen in Zuid-Amerika en zal de laatste anderhalve week van mijn reis afsluiten in Brazilië, waar ik ook diverse wedstrijden van het WK ga bezoeken.
In Brazilië wordt mijn route (bepaald door WK-wedstrijden) als volgt:
Iguazu
Salvador
Porto Alegre
Rio
Ik heb gekeken naar losse vluchten tussen de verschillende steden maar ik heb ook gehoord dat een airpass een optie is. Weet iemand hier meer van of een airpass tijdens het WK beschikbaar is?
Verder vraag ik me af of het van te voren aan te raden is om hostels in de verschillende steden te reserveren? Zo ja, tips qua hostels?
Mocht iemand nog andere tips voor mij hebben hoor ik het graag!
Oi Michael,
Tenzij je absoluut op straat zou willen slapen zou ik toch of voorhand iets voorzien tijdens de Wereldbeker.
Hier in Salvador kan je bvb terecht bij www.albergueblue.com / albergueblue@gmail.com.
Een hostel die op ongeveer 15min wandelen van het stadium is gelegen.
Tropische groet uit Salvador da Bahia
Ivan
Ik heb er geen aandelen, maar ze hebben voor juni en juli leuke aanbiedingen Select your location and language below (tot 9 mei te boeken, non-refundable, excl ontbijt)
@saywhat thanks voor de tip! als ik op de specifieke speelsteden (in mijn geval Porto Alegre en Rio) zoek krijg ik dan ook de aanbiedingen te zien die jij bedoeld?
Ik heb Canoas geboekt, 13 KM bij Porto Alegre vandaan. En ligt eraan voor welke data in Rio, maar zag in Centro en in Botafogo nog kamers voor 199 reais per nacht. Je kan niet meer cancellen, dus je moet het wel zeker weten. Maar ik heb hostels gezien die duurder zijn, dan lijkt me dit een hele goede deal.