Websites touroperators safari

www.morningstar-resort.com

We hebben hier vorig jaar gekeken, erg mooi aangelegd, vlakbij strand (alleen weg ertussen) met fraai zwembad. Splinternieuw, Duitse eigenaar (dus schoon!).

Groet,
Diani:vak02:

ziet er goed uit kan ook niet anders is net nieuw
ik had er ook al eerder iets over gelezen
maar was in de veronderstelling,
dat de apartments en villas
prive werden verkocht
maar zie nu dat je het kan huren

waar was het nog maar gelegen iets voorbij de golfbaan?
of is het vlakbij barclay junction

Net voorbij de golfbaan, tegenover Diani Reef Hotel, dus heel centraal gelegen, dichtbij winkels, bank en restaurants.

Groet,
Diani:vak02:

juist het is vlakbij ASSINS hotel en een klein shopping centre
ook van ASSINS

diani weet u of deze apartment en enkele villa eerst te koop
zijn aangeboden?
kan ook zijn dat je ze zou kopen en de tijd dat je er niet bent,
door bemiddeling van eerste eigenaar wordt verhuurd

We (2 adults and a child) stayed at the Ebony Village. The area is 24hrs protected, +/-200m from the Diana beach, very nice and well maintained. The garden and the pool are maintained daily. The area has 4 villas and we stayed in Villa Laurent but we noticed that the other houses were better equipped i.e. our first floor had no furniture (empty). There is a cook, he goes shopping and prepares food in the kitchen at your wish. The food was very good (and safe). It was a nice stay at Ebonny. Trudi gives advices and helped us to arrange our travelling. We had doubt booking through the internet but they are trustful and give quick response on all questions with detailed information. They work with a local taxi company and Monika Safaris for trips and safaris which are very reliable and good but we booked the safari through Magical Safaris as they were cheaper and also received good traveler reviews.

1 like

We also booked 3 days safari Masai Mara with Magical Safaris and we had amazing game drives that we all thoroughly enjoyed a lot. We booked a private safari. The guide was Charles and the driver Roman. Charles is a very experienced guide and we learned a lot about the wildlife and the tribunes in the Masai Mara. Also Roman is a guide but for our trip, he was driving, Charles could focus on spotting animals. Excellent service form Magical! We had a lot of communication with Lucy in the preparation of the safari. Magical was selected among 7 local agencies based on quality of response, price and traveler reviews on the internet. Lucy responds quickly to all your questions with detailed information. We had the chance to see all big 5 and the annual migration – fabulous. We stayed at Oloshaiki tented camp. Luxurious accommodation, excellent service and good food. We asked to visit a Masai Mara village but requested to see a non-touristic village. We were interested to see the daily lifestyle of the Masai’s, we know that this is not easy… At arrival, we had to pay first and realized that this village was a standard commercial stop for tourists, we were disappointed here. On the last day, it was explained that we had to pay for the lunch. We were confused and verified later, a lunch on the day 3 was included in the package price but we were tiered and preferred to have a late dinner in our hotel in Nairobi. All by all, we had nice game drives and would like to thank Lucy, Charles and Roman for this wonderful experience.

In het Engels Pepe?
De moderator is daar niet altijd gelukkig mee…

Vertaling: click hier

Website: http://villa-kenya.com/

Vertaling: click hier deel 1deel 2

Website: http://www.kenyansafariholidays.net/

:zon02: :cheer: :zon02:

1 like

Echt ? Nog nooit een opmerking gekregen ? Is toch een van de gangbare talen in het land waar dit forum over gaat ? Mag een link naar de Nation dan wel ? hmmmm Weird ?

Ik kan me herinneren dat een post van jou verwijderd was Mwende … was een goede post, en dat vond je toen heel terecht niet leuk :wink:

Potverpillepap ! Ik heb geen zonnesteek wegens gebrek aan zon, maar ik herinner me dat niet ! Ik word oud, dement ? HELP !!!

Murugi, zoals je wellicht weet is in Kenia ALLES te koop, dus ook deze appartementen. De eigenaar verkoopt en verhuurd. Mettertijd zal hij het hele resort wel verkopen; hij is immers naar Kenia gekomen om van het golfen te genieten en stil te leven.

Je kunt ze echter wel huren, Als er een andere eigenaar komt, heb je dikke pech, want die zal ongetwijfeld de huurprijs verhogen. Voor lang verblijf derhalve geen optie. Wij blijven zitten waar we zitten… Voor kort verblijf is het een uitstekende optie; je kunt er ook nog eens lekker ontbijten/lunchen/dineren. De opzet is enigszins gelijk aan die van Asins, maar veel luxer en nieuwer dus.

De eigenaar is een Duitser, die in Duitsland een groot bouwbedrijf had. Hij kon het stilzitten toch minder goed dan verwacht, vandaar dit project.

Nu weet je alles!

Groet,
Diani

@diani
ja voor langere tijd is het oude vertrouwde beter
maar assins is een hotel, heb je dus alleen je slaapkamer met
douche en een balkon en de ligging vond ik niet mooi,
was geen enkele kamer bezet toen wij daar een hapje ginnen eten
tijdens een wandeling en er werd zelf achter in de grote tuin
een soort vergader ruimte gebouwd, verbaasde me wel omdat menigeen niet weet dat daar een hotel is ook haast niet te zien vanaf de straat
gelegen direct achter hoog gebouw van shopping centre
en assins is wel wat verder van barclay centre
u zit dus wel centraler
morning star ziet er goed uit, slaapkamer(s) gescheiden van
woonkamer+keuken
wat de bouwer betreft ik ken er meer voorbeelden daar
men bouwt het zoals ik het noem voor hun fun,
omdat zoals wij dat in holland noemen
“hij hoeft er niet van te eten”
en als hij/zij het weer verkoopt heeft
hij/zij weer wat zakgeld