We vorderen met de planning

Hoi allemaal,
Ik ben d’r uit! Binnenlandse vluchten geboekt, dat werd tijd de prijzen stijgen , camper in Alice gehuurd en auto in Cairns, accomodatie Cairns, Mission Beach, Magnetic Island geregeld.
Een hoop gezoek en geregel was het en een hotel in Sydney heb ik ook nog niet, doe ik wel vanuit Melbourne, wie weet tref ik een super lastminute.
Maar leuk! om te doen.

en… Fri… waar ben je? al klaar met de voorbereidingen? Hoe ga je het doen in Alice?

Nu nog eens kijken welke camping in Alice leuk is voor een nachtje of twee misschien, eentje bij een supermarkt in de buurt of zo, misschien wel zo’n gratis camperplekje.
En welk hotel leuk is in Sydney.
En wat we gaan doen in Sydney en Melbourne en omgeving.
We zijn nog niet klaar met de voorpret.
Ik wil nog wel een leuk reisverhaal lezen, iemand tips?

Groetjes,
Stans

Hier zijn “wat”" tripreports Stans. http://www.tripadvisor.com/Travel-g255055-c121018/Australia:Collection.Of.Trip.Reports.Across.Oz.html
Let up de TR’s van Fawlty Towers. Hij reisde in zijn eentje en zijn collectie is erg leuk.
Yeehaw

1 like

In Sydney heb ik in het Travelodge Philip Street gezeten. Hebben een week van tevoren geboekt toen we al in Australia waren voor 99 AU$ per nacht. Dat was echt een super last minute aanbieding, normaal zijn de prijzen daar meer dan het dubbele!
Goed hotel, grote kamer met klein keukenblokje. Je kijkt uit op een binnenplaats die mooi beschilderd is. Geen uitzicht, wel heerlijk rustig midden in de grote stad!

Staat genoteerd in mijn ‘logboek’, dank je wel!