Hoi Globetrotters,
Wij gaan binnenkort 4 weken reizen in Australie. We willen via Sydney naar Cairns met een camper. Vervolgens van Cairns vliegen naar Alice Springs.
Voordat we vertrekken met de camper, gaan we eerst Sydney bekijken in 2 a 3 dagen. Nu is mijn vraag of iemand weet of het verstandig is om de camper vooraf te huren of kan het daar ook?
:chin:
Enorm veel campers in Sydney! no worries. Voordeel van vooraf boeken, is zekerheid. Maar ter plekke boeken, is goedkoper denk ik.
1 like
Heerlijk vooruitzicht! Wij hebben het vooraf geregeld, maar zagen daar ook dat er meer dan genoeg keuze was.
1 like
Hoi Backpackgek,
Bedankt voor je mail! Leuke site wat je ons stuurde. Gaan we zeker nog even goed bekijken!
Groetjes Jasper/Jennie
1 like
Campers zat in OZ. Maar zou hem regelen in NL. 4 week is wel kort. Hoelang willlen jullie in Alice zijn?Is dat alleen om de rock? Gaat het van daar uit terug naar NL?
Veel plezier Leon en mocht je nog vragen hebben wil ze altijd beantwoorden.2012 gaan we voor de 10X!
Hoi Leon1953,
We willen 1 a 2 dagen naar Alice Springs, omdaar de rocks te zien. Vanuit Alice Springs gaan we met de vliegtuig weer terug naar Sydney, om vervolgens weer naar NL te gaan. Ik weet dat vier weken te weinig is, maar voor de oostkust moet het te doen zijn, hoop ik.
Je gaf aan dat het beter is om in NL de camper te huren, waarom is dat beter? Ik hoorde dat het daar goedkoper was.
Groetjes Jasper/Jennie
ok, als je 2 dg in alice bent heb je voldoende om de rit temaken. Is dit jullie eerste keer? Inzake de camper. Als je het hier regeld is alles gedekt via anvr enz. En zijn er problemen kun je je reis bureau in schakelen.En kijk maar als je bv via internet bij Maui boekt of in NL het maakt vaak niets uit!Bij welke firma willen jullie huren? Apollo wil de kwaliteit wat tegen vallen( 5x camper en 4wd gehuurd) maar altijd wat.Daar is de prijs denk ik naar. Kea is duurder maar beter en de andere zitten daar tussen. Kijk ook eens op australie - australie.startpagina.nl. kun je ook veel info vinden. zie smoelenboek Leon dat ben ik.
Wij willen het gaan huren bij travellers-autobarn. We moeten maar even kijken waar we de camper gaan huren en wanneer.
Gr Jasper/Jennie
die club kennen wij niet. Maar heb wel eens de 4 en 6 beth bekeken en zagen er goed uit. wat zijn bij hun de dag prijzen in en excl verzekering
Hoi Leon1953,
Ik heb bij travellers-autobarn een camper rond de 35 euro per dag.
Bij de andere verhuurders liggen ze rond de 45 euro per dag.
Gr jasper/Jennie
Bedankt, als wij met een camper gaan is het meestal met een 4 berh of 6,die zijn duurder want 45 euro voor een van 7m lijkt ons wat weinig. geniet ze