We gaan weer een maandje naar bali

[ame=“- YouTube”]YouTube- HET BESTE VAN BALI VAN WIL BENDERS[/ame]

1 like

Ben erg benieuwd waar de foto is gamaakt die rond 1:00 min in het filmpje voorbij komt.

Lekker hoor een maand naar Bali nog even en dan mag ik ook weer …helaas in het hoogseizoen.

Terima kashi Wil,

mooie foto’s, met een groot “Sanurgehalte” . Ook zie ik dat “Griya Santrian” goed vertegenwoordigd is in jouw collage. Nogmaals bedankt…ik heb er met veel plezier naar gekeken.

als je die boom bedoelt? ik geloof dat ik die in het balibird park gemaakt heb
http://www.bali-bird-park.com/aboutus.html

ja ik bedoelde die boom idd.

Als standplaats gaan we altijd naar sanur,van daar gaan we bali ontdekken .maar ook naar java, lombok en andere eilanden.
griya santrian vinden wij een heel goed hotel,niet te groot en toch een beetje de bali sfeer.we zijn ook al een paar keer naar puri santrian geweest,en nu gaan we naar hotel bumas.

Ook speelt in sanur roy renegade in restaurant jepun!

[ame=“http://www.youtube.com/watch?v=WcK1Ke8UnjY”]YouTube- roy renegade[/ame]

>>>

Speelt Roy renegate echt nu weer in Japun? wij zijn in november 2009 in Sanur geweest en toen werdt ons bij restaurand Japun verteld dat hij er niet meer speelde omdat een van zijn mede muziekant enn dodelijk ongeval heeft gehad en hij daarom was gestopt, was een tegenvaller voor ons omdat het toen erg gezellig was.
Gr Jan

wij zijn net weer terug uit bali [sanur] en roy renegade speelt weer elke zaterdag in res jepun met een nieuwe guitaarist.
de vorrige is door een noodlottig ongeval overleden.
dat is een gemis,jan was de beste guitaarist van bali.

groetjes sredneb

Ik las dat Roy miv oktober niet meer speelt in Japun, dat vind ik nou erg jammer we gaan 13 november naar Sanur en hadden ons erg verheugd op de gezellige muziek van Roy…jammer

Dat klopt,we zitten nu op bali,Roy heeft last van hartklachten,en doet het nu rustig aan,Jammer voor ons!:chin:

Wat een prachtige foto’s.

Mijn man en ik zijn van plan om in juni te gaan.

Alleen wat kunnen wij het beste doen, zelf een ticket boeken en een hotel of heeft iemand nog tips voor ons.

Groetjes Margreet

IN JUNI IS HET BEHOORLIJK DRUK OP BALI,HET BESTE WAT JE KAN DOEN IS,EEN PAKET NEMEN VIA EEN REISORGANISATIE,DIT IS OOK GOEDKOPER!:chin:

Roy is weer aardig opgeknapt,hij doet voorlopig rustig aan,hij is wel met een nieuwe band bezig,en waar hij dan gaat spelen weet hij nog niet.
Als ik wat meer weet ,laat ik het je het weten.:chin:

1 like

Hallo Wil,

Vandaag weer thuis in ons kikkerlandje,heb nu al heimwee als ik je foto’s heb bekeken.

Gr,Marjolein(in Griya Santrian geweest)

Welkom thuis,het zal even wennen zijn, wij zijn ook net terug.
Inderdaad griya santrian,maar ik denk voor de laatste keer.
Het word ons een beetje te druk,we gaan wat anders zoeken op bali.:chin:

Ik ook, ik ook…:wereld: nog 3 maandjes een hele maand! :zon02:
(vorige week besloten!)

Wil naar ubud, Candi Dasa, Lombok, een eilandjesboottour en als dat niet gaat Gili Air of Gili Meno, Lombok, Candi Dasa en dan of Sanur/Tuban/Semnyak/Legian (1 van die 4 dus) Alleen 1e hotel wil ik boeken, de rest op de bonnefooi zodat je lekker vrij bent in je dagen. Neem wel hotelgegevens mee.

Leuke slideshow hoor. (ben vorig jaar in Sanur geweest dus herkende wel wat). Raar vraagje op dit forum: welk programma heb je het gemaakt? Lukt me niet om een goede slideshow te maken.

Je hotel in Sanur lag dat goed in het centrum? En betaalbaar? (bij mij tot 23 a 25 euro is dat liefst lager)

Griya santrian ligt midden in het centrum van sanur maar voor 25€ red je het niet,misschien is hotel bumas wat,ook in het centrum.
Het programma heet roxio. :chin:

1 like

Hoi,

We willen voor de eerste keer zo een maandje ( november ) naar Bali. Sanur lijkt ons beter dan Kuta. Ik zie hier op dit forum verschillende keren de namen van de hotels
Griya Santrian, Bumas en Puri Santrian.

Zijn dat goede hotels ?
En wat is beter : hier ( in Belgie ) hotel boeken of ben ik goedkoper uit om daar bij aankomst te boeken ?
En op hoeveel moet ik p.p. rekenen?

EN kennen jullie Peneeda View. Dat is me al aanbevolen.

Dank bij voorbaat voor de ongetwijfeld goede tips

Op:chin: deze site kun je zien hoe de hotels beoordeeld worden!