Wij gaan in september naar Bali, 10 dagen Sanur en daarna 10 dagen Sengigi op Lombok. Een klein luxe probleempje, welk hotel nemen we op Bali. We vinden twee mooie hotels, maar welk is het meest relaxed, rustig, persoonlijk.
Het Griya Santrian of het Puri Santrian?
Graag raad, of andere tips en alvast bedankt.
ik ben van beide hotels niet zo gecharmeerd! Te meer dat beide hotels de authentieke bali style missen.
Ook vind ik beide hotels vol nederlanders. maar goed is mijn mening ik hou meer van kleinschalig.
Puri kelapi, en natuurlijk maar erg duur het Tandjung sari een topper>
Ook hotel palm garden niet in de reisgidsen is erg mooi . En in sengigi is 1 hotel een topper het puri mas wat een hotel!!!
Yolanda Puri Kelapa in Sanur is niet echt schoon te noemen.
Wij waren er vorig jaar op bezoek en de kakerlakken liepen over de tafeltjes.
Het personeel was wel vriendelijk.
Mijn motto ga lekker naar Vietnam (jij niet ) veeeeeel beter en goedkoper of Cambodja.
Goedkoper gaat niet .
Bali is nu te vergelijken kwa prijzen met AH en meer.
Alleen cultuurliefhebbers en echte Balilovers zoals jij en ik willen die prijzen wel betalen.
Hè Paulana meen je niet! Wij hebben hier 3 jaar geleden gezeten was echt leuk en schoon!
Ja Vietnam dat staat ook op mijn lijstje misschien x weekje vanuit bali iemand nog tips?
Nou dan valt kelapa af!
Yolanda jij gaat toch niet in Sanur zitten ? Het is er in 1 jaar zo vreselijk verandert, bijna 1 en al rosse buurt geworden.
Beter een stukje meer richting Noorden of Oosten, echt ik meen het.
Hè ja hoorde dat maar heb er veel bali vrienden zitten en heerlijk naar de sindhu market waring Java!
Kom er al jaren en zijn afgelopen okt terug gekomen en voel er me er nog steeds super’
Maar ga ook naar Ahmed en kijk wel bedankt he! ������������