(origineel bericht op be-more.nl)
We gaan bijna vertrekken!
Morgen is het dan eindelijk zover! Om tien uur 's avonds vliegen Irma en ik naar Malawi om de komende maand te gaan helpen bij het project Chayof. Het begint nu wel spannend te worden, maar ik heb er heel erg veel zin in. Vandaag heb ik op mijn gemak de laatste spulletjes ingepakt en ik ben nu helemaal klaar om te vertrekken.
Naast wat pennen, potloden, ballonnen, engelse boekjes en kleurplaten, hebben we een mooi bedrag opgehaald om aan het project te schenken. Onze cupcakeverkoop met koninginnedag bracht uiteindelijk €189,13 op en mijn familie bleek (gelukkig) toch niet zo van de goede voornemens te zijn. We hadden met nieuwjaar een leuke deal gesloten: mijn ooms en tantes wilden graag wat kilo’s kwijt en durfden het aan om mij een tientje te beloven per kilo die er in juni niet af zou zijn… hoppa, 235 euro naar het goede doel, haha!
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor de bijdrage! Het geld gaat goed terecht komen en hopelijk kunnen we jullie de komende weken op de hoogte houden via onze blogs vanuit Malawi. Tot over een maandje!