(origineel bericht op be-more.nl)
On my way
Hallo lieve mensen!
Nog even een kort berichtje voordat ik vanavond in het vliegtuig stap. Wilde jullie bedanken voor al het medeleven en de lieve berichtjes, kadootjes en vele donaties! Super om te merken dat iedereen zo betrokken is.
Mijn tas is inmiddels (zo goed als) gepakt, de kat is uit logeren (bedankt Emmy!) en op het werk heb ik (tijdelijk) afscheid genomen. Langzamerhand begin ik steeds meer te beseffen dat ik echt wegga! En daar heb ik super veel zin in!
In Malawi is het rustig gebleven, omdat de regering toch in gesprek is gegaan met de betogers. De protesten zijn nu dus een maand uitgesteld. Ik ga wel zien wat ik er daar van merk, maar in ieder geval kan ik gewoon vertrekken!
Ik voeg een kaartje van Malawi toe, dan kunnen jullie een beetje zien waar ik de komende tijd uithang
O, toevoegen wil niet…dan maar de link <a rel=“external” href=“http://www.ezilon.com/maps/images/africa/Malawi-physical-map.gif”>Ezilon Europe 404 Page Not Found;
Ook heb ik een site gevonden waarop staat hoe je goedkoop naar Malawiaanse nr’s kunt bellen, voor 8 cent p/m kun je me straks op mijn mobiel bereiken
het adres is <a rel=“external” href=“slimcall.nl is for sale. Interested? Contact us | Make an offer”>slimcall.nl is for sale. Interested? Contact us | Make an offer;
Mocht je mijn project nog willen steunen, dan kun je je bijdrage storten op rekeningnr 12.17.74.228, t.n.v. Be More te Nijmegen. Vermeld daarbij mijn naam, dan stopt Be More de donatie in ‘mijn’ potje. Ik zal via de weblog laten weten wat we met het geld hebben kunnen doen.
Inmiddels heb ik al 890 euro opgehaald! Super bedankt allemaal!
Dag Nederland, dag regen, dag lieve mensen, tot over 2 maanden!
Liefs, Anne