Het is bijna zover!

(origineel bericht op be-more.nl)

Het is bijna zover!

Hehe, eindelijk dan het eerste bericht op mijn weblog. Ik wilde er al veel eerder mee beginnen om een stukje te schrijven over alle acties die we gevoerd hebben om geld op te halen voor Malawi, maar het was er nog niet van gekomen.

Om het maar kort te houden: in de afgelopen periode hebben we met behulp van héél veel werken en een appelflappenactie, familiediner, kaartenverkoop, presentatie in de kerk en een hoop giften ons nog net uit de schulden kunnen werken en een bedrag kunnen ophalen voor de 2 projecten (YODEP en Mawa Otisamala) waaraan wij gaan deelnemen.

Vannacht om een uur of 3 vertrekken we dan richting Schiphol, waar we om 4.00 uur aanwezig moeten zijn. Ons vliegtuig vertrekt om 7.00 uur 's ochtends richting Zwitserland, daar maken we nog een tussenstop in Zurich. Dan vliegen we verder naar Nairobi in Kenia waar we de tweede tussenstop maken, en dan komen we uiteindelijk rond een uur of 11 's avonds in Lilongwe, Malawi aan. Dan maar hopen dat de bagage er is en daarna rijden we naar Mabuya Camp in Lilongwe, waar we tot maandagochtend verblijven. Die ochtend vertrekken we dan naar ons 1e project in Zomba: YODEP.

Ik ben nog lang niet klaar om te gaan en het komt nu toch wel erg dichtbij, dus ik moet nog een beetje gaan opschieten.
Ik heb er wel erg veel zin in, maar ik besef me nog steeds niet echt dat we morgenavond al in Malawi zitten, de andere kant van de wereld zo’n beetje. Een heel raar idee. Maar ja, we zien allemaal wel hoe het gaat, ik ben erg benieuwd!

Zodra ik ergens een internetverbinding heb in Malawi, zal ik even een stukje plaatsen over onze eerste indrukken!

Groetjes,
Anne

(origineel bericht op be-more.nl)