Wat zouden jullie doen?

ik heb dit ook bij TeaTime gezet, maar zo vind ik het wat overzichtelijker voor mijzelf.

ik wil eind november begin december mijn vriend gaan zien.

wat zouden jullie kiezen?

1 week hp 282,50
6 dagen ai 324,50
of 4 dagen alleen een retourticket €128

ik heb allerlei hotels gemaild voor de prijzen. ik heb nu 1 reactie gehad. dat is: €40 voor 2 personen 1 nacht met breakfast. dan heb je 's avonds dus geen eten. moet ik dan dus ook nog gaan betalen.

overterwijl met alleen ticket 3 nachten = 128+120=€248 zonder avondeten en 4 dagen. dan is die hp toch eigenlijk beter?

Als ik hier even op mag reageren! Zit in die prijzen die jij hier noemt ook al de luchthavenbelasting en dergelijke bij?

Ik zou als ik jou was, dan die een week HP doen. Lijkt mij het voordeligst dan.

ja er zit luchthavenblasting in.

ik heb weer een reactie van een ander hotel.

Price for one Doubleroom: 46,–€/day/included breakfast).

If you wish a transfer from Antalya-airport to our Hotel, the
transfer costs amount to 25,–€. For this we need your flight number and
arrival time in Antalya.

die is dus duurder dan de vorige dus die valt dan af.

ik heb er nog 1
double room €40 AI
dat is als het goed is dan €20 pp per dag
en ook nog ai

volgens mij per persoon.

40 pp bedoel jij?
ik heb er 1 terug gemaild die 40 zei en ik vroeg dus of het dan 20 pp was en hij zei ja :tongue:

ik ben helemaal bovenaan iets belangrijks vergeten. die €282,50 is zonder mijn vriend die moet er dus nog bij geboekt worden. ook bij die €324,50 moet mijn vriend nog bij.

dus dan is het zoals ik het doe toch wel goedkoper :nod:

het goedkoopste wat ik nu heb is voor het hotel totaal:€105, maar dat is alleen breakfast dus dan is die €40 per nacht voor 2 personen van AI beter denk ik

Weet je vriend geen goedkoop pensionnetje of zo ? Moet toch geen grote luxe zijn ? als je maar een dak boven je hoofd hebt savonds lijkt me …

Zorg wel goed ervoor dat de prijs op voorhand bepaald is als je een hotel boekt, en dat je je email afprint voor bewijs want je weet maar nooit wat ze je kunnen flikken daar, en daar sta je dan met te weinig geld op zak …
Is gewoon een tip die ik je wil meegeven om moeilijkheden te voorkomen…

nee denk niet dat mijn vriend iets goedkoops in Antalya weet
hij woont daar namelijk niet in de buurt

Turkije-fan, ben jij D***** ?

yep

ik heb weer reacties gehad, maar die zijn veel duurder.

die vrouw van €40 AI heeft terug gemaild het is €40 voor 2 personen AI :teeth: