All In Turkije

voor 450 euro 8 dagen all in naar turkije is toch niet duur? of denken jullie dat het nog goedkoper kan??

goedkoper niet maar ben je zeker dat alles erin zit? Ik boekte vorig jaar ook zo een ‘goedkoop’ reisje met Orion en uiteindelijk zat de verzekering er nog niet in, de brandstoftoeslag niet, en we verloren onze eerste dag omdat we opstegen om 13.00, kwamen s’avonds in ons hotel aan en de laatste dag kwamen ze ons al halen om 1.00 snachts terwijl onze dag nog moest beginnen. Volledige dag verloren dus ! eigenlijk hadden we maar 5 dagen volledig… Hadden we uiteindelijk een 600€ betaald :angry: Nu hebben we terug geboekt iets duurder maar we gaan nu ook 10 dagen weg ALL IN.

Als je een goede aanbýedýng hebt kan het goedkoper…voor 350 euro moet je een reýs kunnen hebben rond deze týjd van het jaar…ýk heb 3 weken geleden 269 euro betaald

dat is goedkoop ook all in?? en welke plaats? waar heb je geboekt?

wij betalen tussen de 600 en 700 euro voor 11 dagen all in…Maar dan ook echt all in…24 uur per dag alles voor nix…En dat is dan april/mei of oktober…redelijke prijs…Maar waar we dan ook terecht komen is helemaal op en top…Dus dan hebik het er ook wel voor over…En verder hoef je nix meer te betalen…

groetjes yvonne

Hey Yvonne

Ik ben het eens met jou, liever wat meer betalen en een goede service dan wat minder betalen want er zit altijd wel ergens een addertje onder het gras …

Wij betalen bijna 1300 euro…voor 3 weken all in…We zitten precies in de 2 a 3 duurste weken van het seizoen… :huh: Anders was dit hotel ook nog een stukkie goedkoper…

hmmzz 1300 is idd best veel…maja je zit wel in het hoogseizoen…Je gaat 3 weken…En waarschijnlijk is drank ensow ook gwoon 24uur per dag…Dus als je het allemaal gaat uitreken is het best goedkoop…

groetjes yvonne

Wij betalen voor Aegean Dream met vertrek in september voor een week 459pp allinclusive. Vindt de prijs best belangrijk maar de kwaliteit ook hoor. Ben best bereid iets meer te betalen als het een goed hotel is.

Groetjes, Diamond

Aan Diamond,
Aegean Dream is wat betreft prijs/kwaliteit het beste hotel wat wij ooit hebben meegemaakt.
Groetjes, Bart.

Dan wil ik ook wel even vertellen wat onze reis kost.

8 dagen incl. appartement €169 p.p. met turkse charter, incl.luchthaven belasting en ann. verz. (Alleen logies.)

Ik ga er nu al maar vast vanuit, dat de vliegtijden ongunstig zullen zijn, maar dat heb ik met de duurdere maatschappijen ook weleens meegemaakt. Ik wacht het nog wel af, want we weten nu de vliegtijden nog niet.

Mvg, Roanna

PS. Wij gaan in September naar appartement/hotel Horizon in Alanya. :slight_smile:

wij gaan dit jaar voor het eerst naar een Allinhotel(vrij nieuwe hotel). Wij gaan in het hoogseizoen (midden augustus). Wij betalen voor 2 weken turkije zo 800pp. We zouden eerst naar hotel green nature gaan waar we afgelopen 2 jaar ook heen gingen, maar dat is nu ook allin geworden en in periode dat wij nu gaan is het veel duurder dan vergelijken met het allin hotel in SIde.

groetjes besmile

Hey besmile,

idd , ik ga nu midden augustus met een vriend naar GreenNature en we betalen ook zo een 820 € wel mer verzekering inbegrepen voor 10 dagen .
Maar vorig jaar zaten we in een hotel voor 8 dagen All in in Kusadasi en betaalden we 500€ maar het eten was slecht, de service slecht en het zwembad was erg vuil, daarom dat we nu iets duurder zijn gegaan en aangezien ik er twee jaar geleden n Green Nature ben geweest denk ik dat het wel terug zal meevallen .

Originally posted by besmile@21-07-2005, 19:38:47
** wij gaan dit jaar voor het eerst naar een Allinhotel(vrij nieuwe hotel). Wij gaan in het hoogseizoen (midden augustus). Wij betalen voor 2 weken turkije zo 800pp. We zouden eerst naar hotel green nature gaan waar we afgelopen 2 jaar ook heen gingen, maar dat is nu ook allin geworden en in periode dat wij nu gaan is het veel duurder dan vergelijken met het allin hotel in SIde.

groetjes besmile **

Mag ik vragen naar welk hotel je gaat? Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk hotel voor eind september in Side of Antalya/Lara maar kan nog niet echt wat leuks vinden.

Ik ben afgelopen mei in Green Nature geweest. Prima hotel voor 4 sterren. En ook een mooie lokatie. Rustig gelegen maar toch snel in het centrum. Hiervoor alleen maar in 5 sterren hotels gezeten (Rixos Belek en Aegean Dream). Vind ultra all inclusive toch wel erg lekker moet ik zeggen :stuck_out_tongue:

Ik betaal €650,- pp. Maar dan alleen logies. Maar annuleringsverzekering zit erin. En luchthavenbelasting? Is dit te veel?

Liefs Joanne

**Crouching_Tiger schreef:
Mag ik vragen naar welk hotel je gaat? Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk hotel voor eind september in Side of Antalya/Lara maar kan nog niet echt wat leuks vinden.

Ik ben afgelopen mei in Green Nature geweest. Prima hotel voor 4 sterren. En ook een mooie lokatie. Rustig gelegen maar toch snel in het centrum. Hiervoor alleen maar in 5 sterren hotels gezeten (Rixos Belek en Aegean Dream). Vind ultra all inclusive toch wel erg lekker moet ik zeggen**

wij gaan naar hotel Side Star Park in Side, het is van de zelfde eigenaar van hotel Side Star.Wij hebben gaan met 3 personen en dat is 827 pp.(arke)

prijzen voor september voo 2perkamers zijn tussen de 501 en 773 euro( ligt eraan hoeveel dagen je gaat, dit zijn de prijzen voor eind september.)

groetjes besmile

Wij zijn naar Side star geweest over een paar jaar, was er leuk maar enorm warm ! :stuck_out_tongue:
Goeie reis !