Wat zit er zeker in mijn rugzak voor Vietnam

hallo vietnamgangers,

ik zou graag willen weten wat ik zeker niet moet vergeten in mijn rugzak te doen , wanneer je 1 maand dwars door vietnam wil reizen , en liefst op de minst comfortabele manier. alle tips behalve over kleding zijn welkom.

fijne zondag
hans

Ik ben benieuwd. Volgende week vertrek dus het begint nu wel echt te kriebelen en handige tips voor het pakken zijn altijd welkom! Ik lees dus even mee.

Hoi Hans, Esther en Sabry,

Voor de hand liggend: een reisgids, bijv. de Lonely Planet of de reisgids van Wereld Wijzer ;), Deet (maar dit is ook in Vietnam te koop), ORS, een reisklamboe en een fototoestel :wink:

Wat verder wel leuk is, met name als je een homestay doet of wordt uitgenodigd bij mensen, is een kleinigheidje vanuit Nederland te geven. Bijvoorbeeld een sleutelhanger met een klompje (ik noem maar wat ;)). Ook businesscards zijn handig om uit te delen aan alle mensen die je ontmoet.

Je kunt in Vietnam ook erg veel krijgen, dus als je je tandenborstel vergeet, is dit geen probleem! :wink:

Zijn er nog meer specifieke dingen die jullie willen weten? Ik zal nog verder nadenken, misschien dat er me nog iets anders te binnen schiet.

Groetjes, Anne

1 like

beste sabry,
ik ben jaloers op jou dat jij al bijna mag, mag ik je vragen met wie je vliegt en wat je het ticket
kost ?

groet hans

Ik heb €560,- betaald voor een retour AMS- Hanoi. In mei geboekt via Momondo. En vervolgens met Mekong air voor ik dacht 70 euro een vlucht van Phu Quoc naar Hanoi voor mijn terugvlucht naar Nederland. Ik vlieg met Aeroflot met overstap op Moskou. Ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen!

Wanneer gaan jullie?

1 like

Een emergency kit, deze heb ik altijd bij mij.

Sabry, spannend … Voor jou komt het wel heel dichtbij, heerlijk !
Ik vlieg over ± 3 weken naar Vietnam ook met Aeroflot !