Wat wel en wat niet boeken voor mijn reis naar Thailand

Zelf heb ik zoiets van ik regel daar alles wel. Het is vast een stuk goedkoper of is het verstandig om bijvoorbeeld de overnachtingen aan het eind van mijn vakantie op bijvoorbeeld koh tao alvast te reserveren.

Het enige wat ik hier heb geregeld is de eerste hotelovernachting als je aankomt in Bangkok. Verder helemaal niets.

alles daar regelen.
goed te doen en je hebt keuze zat.
als je het hier regelt, zit je alleen maar aan hotels “vast”.

sjaak

www.wereldrondreis.eu

Een vliegticket met 1 overnachting is makelijk zeker als je voor het eerst naar Thailand gaat.kan je fijn bij komen van de vlucht en op je gemak de rest van je reis door nemen.

Oke, dat is handig om te weten. Ik vraag me af of het ook verstandig is wanneer ik kijk naar de laatste week. We willen op Koh Tao overnachten. Hetgeen wat ik op dit moment kan vinden op het internet is het volgende:

http://www.hostelbookers.com/booking/index.cfm?hostel=17456&fuseaction=hosteldetails

Een kamer voor 2 personen kost max 17 euro pp per nacht. Hebben we wanneer we daar aankomen ook keus zat? Zijn er vaak nog leukere/goedkopere plaatsen te vinden waar we kunnen overnachten?

Heb je ideeën dan hoor ik het graag!

Groet,

Mijn ervaring is er is altijd wel een plekje vrij in thailand .17euro pp is wel veel.
Succes
PS waneer ga je weg ?

8 juli vertrek ik

Ik zou niets op voorhand boeken, er is altijd wel iets te vinden!
17€ is inderdaad heel duur voor Thaise normen.

Veel plezier daar!

Zeker niks boeken daar regelen altijd wel een plekje zo alls gezeg alleen de eerste nacht als je aan komt in Bangkok dat is wel fijn.
Groetjes lange

HOi,

Kijk eens op www.greenwoodtravel.nl daar kun je boeken vanuit hier en het is een reisbureau dat in Bangkok zit en ze spreken nederlands. Je kunt met het password daar de prijzen opvragen.
Groetjes Yvette

bedankt, ik ga zeker even kijken!

eric

Mocht je nog online komen en hier in dit forum kijken :

http://www.hostelbookers.com/

vanaf 3 euro per nacht per persoon… mischien wel goedkoper… :slight_smile:

Greets
Fer