Wat voor weer is het in november in Turkije??

Hallo, ik ga nu voor de 5de keer naar Turkije, alleen n0rmaal ga ik in het zomerseizoen en nu ga ik voor het eerst in november… maar wat voor soort weer kan ik verwachten?? en wat voor soort kleding, moet ik dit keer wel lange broeken en shirtjes met lange mouwen meenemen?? we gaan 27 november naar lara beach… dat is dus eigenlijk vlak voor de kerst, lijk me niet dat het dan heel erg warm zal zijn…haha… alvast bedankt!!! groetjes marinda

Hey Marinda

Het weer kan zeer aangenaam nog zijn overdag maar toch beter lange broek en truitjes meenemen. Savonds kan het ook goed afkoelen…
Beetje te vergelijken met herfst of lenteweer hier in belgië / nederland.
Ik was in Februari in Antalya en dan konden we overdag in T-shirt en lange broek, savonds kon ik wel een rolkraag verdragen of een wat dikkere trui.
Mn pa is ook eens in december geweest en was dus ook lange broek en trui/hemd weer …

hey…

ik ben vorig jaar november in side geweest.
het regende niet, maar het was ook geen weer meer voor korte mouwen.
vooral 's avonds koelt het af.

groetjes

filiz

ik ben vorig jaar eind oktober/begin november in Kiris - kemer geweest. de zon was er wel maar het was niet echt warm en er was een wind.

dit keer wil ik in dezelfde tijd als jou gaan, omdat mijn vriend dan net uit de dienst is. wie weet zitten we in hetzelfde hotel als ik hotel ga boeken. ik laat het over een tijdje wel weten of we in het zelfde hotel zitten :smile: maar denk het niet

0k, ik denk dat ik nu wel gen0eg weet:) … heel anders dus als in de z0mer… zal wel ff wennen zijn, maar het is een h0tel waar 00k gen0eg binnen te d0en is, z0als zwemmen en b0wlen…:stuck_out_tongue: bedankt v00r al jullie reacties!! … gr0etjes marinda… ps… turkije fan, miss t0t in n0vember…:wink:

Miranda ik ga waarschijnlijk 1 december naar Lara (ander hotel dan jij)
maar ik wacht eerst op nog meer reacties van hotels voor hoe duur ze zijn per nacht :wink:

Wij zijn afgelopen vrijdag terug gekomen uit Antalya Lara.
Wij zijn er vanaf 19t/m29 sept geweest.
Het weer was best treurig voor de tijd van het jaar, heel veel bewolking en heel veel neerslag. Al met al hebben we een hele fijne tijd in het Hotel gehad,
met inderdaad bowlingbanen, en een prachtig binnenzwembad.
Dus ondanks het slechte weer hebben wij ons in ieder geval prima kunnen vermaken.

Ik zit er t0t 4 december, dus miss k0m ik je n0g wel tegen in Antalya, turkije fan…:stuck_out_tongue: … Enne m’n naam is Marinda in plaats van Miranda…:wink: … maak niej uit h00r, meer mensen raken in de war…

Chivas… bedankt v00r j0u mailtj… ik denk 00k niej dat ik me heel erg zal vervelen in het h0tel… kga idd lekker zwemmen en b0wlen enz0… en laat het wel aan jullie weten h0e het was, als ik terug ben…:slight_smile:

Hoi , ik ben sinds 8oktober terug van een weekje turkije, het weer was super s’avonds zelf geen warme trui nodig . Maar sinds ik terug ben is het naar het schijnt serieus aan het afkoelen en veel regen .Ik weet het van me vriend die daar woont dus echt geen aangenaam weerke hopelijk betert het snel zodat je toch wat kan genieten daar . Veel plezier alvast ik wou dat ik ook terug kon gaan maar mn vriend komt in februari normaal af naar hier dus aftellen tot dan e .Geniet ervan groetjes Sylvie xxx

ik ben ook net terug.
en bij nader inzien zou ik genoeg warme kleren meenemen.

groetjes

filiz

Wij gaan elk jaar tijdens het novemberverlof naar Turkijë. Zoals gezegd je kan het weer vergelijken met goed lenteweer bij ons. Het is wel snel donker (rond 17 u) en de avonden zijn dus lang. Vorig jaar was het uitzonderlijk koud, er stond een zeer frisse wind. Mijn advies is dan ook, zorg dat je een zeer goed hotel hebt met veel faciliteiten waarmee je je ook bij slecht weer kan vermaken.
Dit jaar zijn we in het Barut Lara Resort in Antalya.

Qua weer kunnen we er dit jaar geen pijl op trekken,vooral na de vorige week(zie mijn weerbericht)
Nu al donker om 18.30,as zaterdag gaat de klok een uur terug en dan gaat het snel in november,denk dat het rond 17.00 donker is…maar de temperatuur…dat kan op de dag nog boven de 20 liggen met zon.

Groetjes,

Hans.

Gaan dit jaar voor de eerste keer in november naar Turkije. Zijn in augustus geweest en toen was het weer natuurlijk prachtig.
Is er iemand al in Ela Quality Resort Belek geweest.

Zijn al in topkapi Palace geweest, xanadu en rixos premium.

Bedankt

Jeannot

Hier net boven staat mijn bericht van bijna een jaar geleden. We zijn dus inderdaad die eerste novemberweek naar Lara geweest en was 2005 niet goed, dan was 2006 rampzalig slecht. Op een hele week was er één dag zon, voor de rest regen en koud! Gelukkig viel het hotel mee, maar na twee jaar slecht weer, begin november hoeft het voor ons niet meer.
Geert

Hoi Marinda,

ik ga ook van 27 november tot 4 december. alleen ik ga naar side en ik hoorde dat het daar iets warmer is dan in antalya enzo…
ik weet ook niet zo wat ik moet verwachten…
Maar ik zie misschien wel hoe je het hebt gehad haha.
Groetjes Rosalie

Rosalie : Marinda is in 2006 !!! geweest, dus denk wel dat ze al terug is en wie weet hoeveel keer hierna nog geweest is

Dat zag ik later ja… maarja iedereen kan fouten maken toch…

Rosalie : tuurlijk joh maar ik dacht alleen je zit misschien op een antwoord te wachten. In November kan het weer alle kanten op, van lekker buiten kunnen in het zonnetje tot regen en storm of zelfs soms sneeuw. Laten we hopen dat je nog wat van het :zon02: kan genieten, fijne vakantie :vak02:

ooh nee want ik zag al dat ik verkeerd zat haha, maar ik dacht misschien kan toch iemand antwoorden over het weer.
ik hoop dat het een beetje lekker is en anders weet ik dat alvast voor volgend jaar, bedankt! Groetjes

Het ligt eraan waar je naar toe gaat Rosalie :slight_smile: TR is heel groot dus het weer is afhankelijk van de regio waar je zit.

Wat betreft het zuiden, daar is het wel mooi. Afgelopen winter was het ongeveer 10 graden in Side. Afgewisseld door flinke regen + onweersbuien en koude momenten en warme dagen van +25 graden! (op mijn verjaardag 15 november heb ik nog heerlijk liggen zonnen in het strand met korte broek en shirtje… andere dagen heb ik liggen bakken in de zon op het balkon in bikini, en weer andere dagen was het zo koud dat ik met muts, jas en handschoenen over straat ging…)

dussss… als je naar omgeving Side komt… dan raad ik je aan van alles wat mee te nemen :smiley: