Avondtemperatuur

Hallo allemaal,

wij gaan volgende week naar Lara (in de buurt van Antalya) en nu zijn we benieuwd hoe de avondtemperatuur is.
We denken dat het ook wel warm zal zijn net als overdag dus we hebben tot nu toe alleen hemdjes en shirtjes met korte mouwen ingepakt.
Wie kan mij vertellen hoe het 's avonds is??

Groetjesss

Net zo warm, misschien nog wel warmer, er hangt 's avonds net een warme deken over het land in deze periode!!

Je kunt natuurlijk altijd een vestje meenemen, of daar kopen als je het niet bij je hebt.

Heel veel plezier daar
Annemiek

hallo,

ik kom ook net uit turkije.
en ik kan je vertellen dat je geen vest hoeft mee te nemen.
het is in de avond zo’n 27 graden.
en in de middag zo’n 38 graden.
alvast heel veel plezier

groetjes.

wij hadde s’avonds nog iets van rond de 30 grade.

Zo te horen erg warm dus :smiley:
Nou ik neem niks warms mee… Bedankt in ieder geval voor de info
Scheelt weer wat ruimte in mn koffer hihi

Ik ben dit jaar voor het eerst naar turkije geweest en dacht dat je 's avonds een vest of broek nodig had maar ik heb al die vestjes en broeken voor niets meegenomen. :stuck_out_tongue:

we zijn pas terug uit lara,en je zult zeker geen kou hebben.het is aangenaam warm s’avonds.prettige reis gewenst in lara,

In welk hotel ben je geweest in Lara?
En klopt het dat er echt niks is, dat je naar antaya moet met de taxi of het hotelbusje om te kunnen winkelen.
En hoelang is het ongeveer vanaf het vliegveld?

Groetjes danielle

hoi.wij waren in sherwood resort.en inderdaad,er is daar echt niks hoor,hehalve een klein schopping center maar volgens mij niet de moeite waard en duur.je kunt er altijd eens gaan kijken natuurlijk.met de dolmus voor 1 euro per persoon naar antalya en één uur rijden,maar wel eens de moeite waard vind ik.zo kom je eens in de achterbuurten.wij hebben dan teruggekeerd met de taxi voor 15 euro.naar wlk hotel gaan jullie?groetjes

oei nog iets vergeten.het is zo’n 25 min rijden naar lara.ik denk dat er in elk hotel wel leuke dingen te doen zijn zodat je je niet zult vervelen,maar voor winkels moet je inderdaad naar antalya.

Klinkt goed.
Wij gaan naar hotel Lara beach.
Dat shoppingcentrum is geloof ik 20 minuutjes lopen ofzo toch?
Enne in Antalya… kan je je daar een beetje vermaken?

Groetjes

in antalya kan je je prima vermake, heel veel winkels. B)