GAAN DEZE ZOMER VOOR HET EERST NAAR TURKIJE>>>MAAR HEEFT IEMAND TIPS VOOR VERBLIJF OP LARA .WAT BEZOEKEN ZEKER IN LARA EN IN ANTALYA :dag::dag:
Hoi cailleaux,
Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Lara geweest.
Bij Lara heb je veel winkels die je kan bezoeken en in Antalya zou ik toch zeker naar Kaleici gaan, deze heeft een mooie kleine haven!
Als je de kans hebt zou ik ook zeker de watervallen gaan bezoeken, deze zijn bij een pakketreis makkelijk bij te boeken!
Fijne vakantie!
Lara zelf heeft niet zo heel veel te bieden behalve grote resorts en toeristische winkeltjes. Bezoek inderdaad Antalya eens, de oude haven is erg gezellig (maar wel erg toeristisch). Daarnaast zijn er genoeg georganiseerde excursies die je kunt doen vanuit Lara, bijvoorbeeld richting Kemer (kabelbaan, restaurantjes), Kekova (gezonken stad), Side, Perge, Jeep Safari, enzovoorts. Maar eigenlijk zijn alle hotels in Lara zo groot dat je niet de behoefte hebt om veel weg te gaan. Dus een bezoekje aan Antalya kan ik je zeker aanbevelen.
Ik ben aan het kijken voor een resort in Lara met de gedachten om naar Antalya te gaan. Echter vroeg ik me af of je in Antalya ‘normale’ winkels hebt? Kleding op een rekje, prijskaartje, klaar. Ik ben vaker in Alanya geweest en daar was dit wel zo.