Wij gaan naar Lara Beach!

hey hallo.

Wij vertrekken op 15 augustus naar lara beach het lijkt me echt super geweldig daar alleen wel erg stil ik hoop dat er vanalles is te doen groetjes angelique

Als het goed is dan is er nu een klein shoppingcenter geopend, vlak bij Riva Diva Hotel.
Voor de rest zal je je vertier in Antalya moeten zoeken vrees ik.
Maar de omgeving en de stranden zijn schitterend, als ze daar eenmaal klaar zijn met bouwen en er wat winkeltjes en bar’s en restaurants bijgebouwd zijn, dan wordt dit zeker een van de mooiste plekjes aan de Turkjse kust.

hoi,

Ik ga 17 augustus heen… ik heb gehoord dat er wel veel georganiseerd wordt door het animatieteam.
maar je moet al snel met de taxi ergens heen…

Groetjes en wie weet zien we elkaar…

Hall0… ik ga 27 n0vember naar Lara Beach… gew00n een weekje, lekker niks d0en… het zal dan wel nie z0 druk zijn… Ik ga met m’n vriend erheen, zijn er n0g meer stellen die daarheen gaan, r0nd 27 n0vember?? ik h00p dat ik snel een reactie terug krijg!!.. gr0etjesss Marinda

Ik wil met mijn vriend in september naar een Riva Hotel.
Ben een beetje aan het zoeken welke er als beste aangegeven wordt.
Wij willen dan lekker een weekje gaan relaxen en nergens aan denken.
Ik hou wel van winkelen, maar dat schijnt niet zo in de buurt te zitten van de hotels.
Wie kan mij meer informatie geven en/of tips zodat wij een heerlijke vakantie tegemoet kunnen gaan.
Liefs Lana