Ik zit eraan te denken om samen met m’n vriend een weekje naar Hotel Lara Beach te gaan in Juni. Dit hotel ligt in Lara (ca. 12 km vanaf Antalya gelegen). Dit is een nieuw hotel (dus staat hij ook nog niet in de touristiek) en ik kan hier dus nog niet veel informatie over vinden dus ik hoop dat iemand hier mij er iets meer informatie over kan geven. Hotel is o.a. te boeken Oad en Neckermann. Hier staan wat foto’s en informatie Hotel Lara Beach maar veel meer kan ik dus nog niet vinden.
Hallo,
Ik heb gister ook geboekt voor mij en mijn ouders naar Lara beach in Lara.
Ik weet ook nog niets maar het hotel opend ook pas in mei.
Vorig jaar ben ik ook in een heel nieuw hotel geweest en toen was er ook nog geen informatie vooraf.
Ik denk dat er wel een internet pagina komt als het hotel open gaat.
Dus dat is nog even afwachten.
Als ik wat vindt dan laat ik het hier weten.
Groetjes Lynda ![]()
Hallo,
Hier ben ik weer even zoeken doet wonderen.
Er is voor Hotel Lara Beach al wel een internetacount aan gevraagd
dit is het adres. www.hotellarabeach.com deze site is open vanaf mei en dan is er ook meer info te vinden.
Groetjes Lynda ![]()
hey…
wij hadden dit hotel als derde keuze om te boeken…( voor het geval andere hotels vol zoude zijn )
ik heb toen op www.vakantiereiswijzer.nl gekeken en daar stonde tot nu toe alleen maar positieve reacties…!!!
groetjes
filiz…
Vorig jaar zaten wij in Titanic Resort en dat is ’ de buurman’. Ook mensen gesproken die in Lara zaten. Waren dik tevreden. Is ongeveer hetzelfde niveau. Het is wel erg afgelegen, dus je moet je wel veel op het resort vermaken. Even door winkelstraatjes slenteren kan niet zomaar. Dan moet je eerst met de dolmus of taxi.
Succes!
Ik wérk dit jaar in Titanic resort.Wie weet komen we elkaar wel tegen zonder dat we het weten ![]()
Titanic is echt fantastisch!!!
Het is dat het nu, na de openingsaanbiedingen niet meer in ons budget past, maar anders…
Ik heb afgelopen week het hotel gezien. Verbleef zelf niet in het hotel maar in Nazar Beach wat er naast ligt. Ht hotel ziet er vanaf de buitenkant wel leuk uit.
Hallo…
Ik kom net gister terug van Hotel Lara Beach. Het is zeker een aanrader om er naar toe te gaan. Ik ben er maar voor 8 daagjes geweest, was echt veel te kort. Maar het hotel is echt prachtig, hele aardige mensen en ja alles is nieuw en onwijs schoon. Ik wil daar echt wel nog een keer terug gaan.
Ik heb een paar vrienden gemaakt van dat hotel en het leek mij leuk om daar in de zomer vakantie te gaan werken. Ff kijken of dat gaat lukken.
Maar in ieder geval, ga naar lara beach!!! Geweldig hotel.
Groetjes Sabrina
hallo mensen
Ik ga 16-08 naar Hotel Lara beach en nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen rond die tijd gaan.
Ga je ook laat het even weten.
groetje Lynda :lol:
Originally posted by Crouching_Tiger@01-01-2005, 18:54:15
** Ik zit eraan te denken om samen met m’n vriend een weekje naar Hotel Lara Beach te gaan in Juni. Dit hotel ligt in Lara (ca. 12 km vanaf Antalya gelegen). Dit is een nieuw hotel (dus staat hij ook nog niet in de touristiek) en ik kan hier dus nog niet veel informatie over vinden dus ik hoop dat iemand hier mij er iets meer informatie over kan geven. Hotel is o.a. te boeken Oad en Neckermann. Hier staan wat foto’s en informatie Hotel Lara Beach maar veel meer kan ik dus nog niet vinden. **
hier staan nog meer foto’s http://hotel.raduga.ru/15/1352_1.shtml
groetjes peter
Originally posted by lyndajansen@28-06-2005, 09:04:05
** hallo mensen
Ik ga 16-08 naar Hotel Lara beach en nu vroeg ik mij af of er nog meer mensen rond die tijd gaan.
groetje Lynda :lol: **
[FONT=Arial]heeey,
ik ga deze zomer 17 augustus,naar lara beach,samen met mijn zus die nu 16 is en ik 14,ik heb er super veel zin…!
vooral omdat ik dan weer iemand zie die ik vorig jaar heb ontmoet,:wub:,en nog steeds contact mee heb…! :rolleyes:
groetjes alyssa :lol:
Originally posted by alyssa+01-07-2005, 18:51:00–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (alyssa @ 01-07-2005, 18:51:00)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–lyndajansen@28-06-2005, 09:04:05
** hallo mensen
[FONT=Arial]heeey,
ik ga deze zomer 17 augustus,naar lara beach,samen met mijn zus die nu 16 is en ik 14,ik heb er super veel zin…!
vooral omdat ik dan weer iemand zie die ik vorig jaar heb ontmoet,:wub:,en nog steeds contact mee heb…! :rolleyes:
groetjes alyssa :lol: **
[/quote]
Hallo Alyssa
Leuk om te horen dat jullie ook gaan in augustus.
Ik ben zelf 20 jaar en ik ga samen met mijn ouders.
Dus ik heb vast af en toe behoeft aan wat jongere mensen om me heen.
Ik hoop jullie daar te zie.
Groetjes Lynda
*Originally posted by lyndajansen+04-07-2005, 16:39:09–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (lyndajansen @ 04-07-2005, 16:39:09)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>
[quote]
Originally posted by -alyssa@01-07-2005, 18:51:00
** <!–QuoteBegin–lyndajansen*@28-06-2005, 09:04:05
** hallo mensen
[FONT=Arial]heeey,
[/quote]
Hallo Alyssa
Groetjes Lynda **
[/quote]
haay Lynda…
ben je al vaker in turkije geweest,miss ook een vriendje of mensen die je kent daar…? als jullie nog geen officiele site hadden gezienn…? wij hebben er een gevonden,die site is door een man gemaakt, die daar zelf al is geweest.http://members.home.nl/l.wijnen/
er staan veel foto’s op en informatie en tips,dus best handig…![]()
Mag ik vragen bij welke reisorganisatie jullie lara beach hebben geboekt? Ik ben namelijk aan het kijken voor september en wil graag 11 dagen (8 dagen is in feite maar 6 dagen en dat vind ik een beetje kort) maar bij Oad (die volgens mij de laagste prijs hebben) zit het helaas al vol. Voor 8 dagen kan het nog wel.
Ook wij vertrekken naar Lara op 27 augustus , je kan al verschillende foto’s van dit hotel bekijken via www.baruthotels.com en dan klikken op lara…groetjes en tot … B)
*Originally posted by alyssa+11-07-2005, 20:41:25–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (alyssa @ 11-07-2005, 20:41:25)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>
[quote]
Originally posted by -lyndajansen@04-07-2005, 16:39:09
**[quote]
** hallo mensen
[FONT=Arial]heeey,
[/quote]
Hallo Alyssa
Groetjes Lynda **
[/quote]
haay Lynda…
ben je al vaker in turkije geweest,miss ook een vriendje of mensen die je kent daar…? als jullie nog geen officiele site hadden gezienn…? wij hebben er een gevonden,die site is door een man gemaakt, die daar zelf al is geweest.http://members.home.nl/l.wijnen/
er staan veel foto’s op en informatie en tips,dus best handig…
**
[/quote]
Halloowww,
Ik ben Danielle en ik ga 17 augustus naar hotel lara beach!!!
Ik ben trouwens 17 jaar en ga met mijn moeder erheen.
Wie weet komen we elkaar wel tegen ![]()
groetjessssss
*Originally posted by beste_danielle+31-07-2005, 12:32:57–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (beste_danielle @ 31-07-2005, 12:32:57)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>
[quote]
Originally posted by -alyssa@11-07-2005, 20:41:25
**[quote]
Originally posted by -lyndajansen@04-07-2005, 16:39:09
**[quote]
** hallo mensen
[FONT=Arial]heeey,
[/quote]
Hallo Alyssa
Groetjes Lynda **
[/quote]
haay Lynda…
er staan veel foto’s op en informatie en tips,dus best handig…
**
[/quote]
Halloowww,
Ik ben Danielle en ik ga 17 augustus naar hotel lara beach!!!
Ik ben trouwens 17 jaar en ga met mijn moeder erheen.
Wie weet komen we elkaar wel tegen ![]()
groetjessssss **
[/quote]
Hallo Danielle
Leuk dat je ook gaat.
Ik heb supper veel zin het is nog maar twee weken wachte.
Tot dan!!
Groetjes Lynda