Ik heb voor deze zomer 6 hotels waaruit ik er 1 moet kiezen ,
het gaat tussen:
1: Royal Wings in Lara.
2: Royal Holiday Palace in Lara.
3: Susesi De Luxe in Belek.
4: Delphin Diva Premier in Lara.
5: Delphin Imperial in Lara.
6: Rixos Sungate in Kemer.
Hopelijk kan ik na jullie mening een hotel eruit kiezen bedankt.
Ik heb zelf net 7 maanden in Lara gewerkt en ben met veel van deze hotels bekend omdat ik er op vakantie ben geweest of het afgelopen half jaar een dagje ben geweest of met mensen heb gesproken die er zijn geweest. Met andere woorden, ik heb een goed beeld van de hotels in Lara.
Qua keuze is het belangrijk wat je wensen zijn en met wie je gaat… Gezin met jonge kids, gezin met oude kids, met vrouw/vriendin, met vrienden? Wil je vermaak of meer rust? Enzovoorts… Eentje die je zeker ook als optie mee moet nemen (naar mijn mening) is Limak Lara. Als ik weer eens op vakantie zal gaan naar deze regio zal het naar Limak Lara zijn.
Laat even weten hoe/wat, dan kan ik je wel wat meer over de hotels vertellen… Je mag me ook een privé bericht sturen.
hey , ik ben zelf 19 als ik daar ga zijn , laatste jaar met ouders , ik kies meestal het hotel waar we naartoe gaan , er moet een leuke discotheek in het hotel zijn waar er wat ambiance is savonds en niet zo ja de show en thats it , een hotel met professionele shows die echt top zijn , liefst dansshows , niveau van magic life waterworld shows was echt super, een hotel dat een goede wellness heeft , waar ook nog wat mensen van mijn leeftijd rondlope tusse 17 en 24 / 25 , een hotel met verschillende restaurants en echt zo nog een laatste jaar echt een top top top hotel met bijna geen klachten. , ik weet da het allemaal hotels zijn die ik opgenoemd heb die niet slecht kunnen zijn maar kies er daar maar eens eentje uit e X
Ik ben ook in Lara geweest, beviel zo goed dat we weer terug gaan maar wij gaan naar Miracle resort, dit hotel vinden we echt geweldig.
Delphin Imperial gaat dit jaar pas open, is een nieuw hotel, erg mooi en groot.
Via een collega van mij, hij is ook 19, heb ik gehoord dat Royal Holiday Palace een echte aanrader is.
Mijn collega houd ook erg van feesten, zonnen, feesten, zonnen… haha!
bedankt kim voor je reactie , ik zal hier rekening mee houden :), nu heb ik ook gehoord dat rixos sungate ook echt top moet zijn en qua feestjes en maaltijden en shows ook schitterend is x
Wij hadden ook dat probleem, het aanbod is inderdaad overweldigend.
Als Turkijefans hebben wij daarom besloten zelf een site op te richten met alle info gebundeld.
Wij hopen op die manier de mensen iets gemakkelijker een hotel te laten vinden die aan de wensen voldoet.
Een selectie van betere betaalbare hotels is op de site aanwezig.
Onze site : www.turkijezon.be
Ik ben al in enkele hotels in lara geweest ,ook in susesi EN sungate vorig jaar,dus ik kan de vergelijking een beetje maken en als 19jarige zou ik vol gaan voor sungate,een echt partyhotel.
Het eten is in susesi het beste,gevolgd door sungate.
Voor jongeren zijn er s’avonds bijna elke dag party’s allerhande,ook overdag zijn er (schuim)party’s.
Als je een beetje buiten het topsezoen kan gaan zal je zien dat de meerderheid jongeren zijn tussen 18 - 30jaar,dus niet twijfelen.
heb je nog vragen,laat maar iets weten,ook via prive bericht
Wij zijn ook van plan om in deze streek op vakantie te gaan en zou graag een advies van je willen naar welk hotel je het beste kunt gaan met kleine kinderen (0 en 3).
We willen graag naar één van de betere 5 sterren hotels en we vinden het belangrijk dat het eten goed is en dat er een speeltoestel/ glijbaan in het baby/ peuterbad staat.
Ik ben zelf in de 20 en heb geen kids dus kan van veel hotels de miniclub en kinder faciliteiten niet al te goed herinneren, het afgelopen jaar heb ik zelf in Limak Lara gewerkt (Mini Club) en in 2010 was ik er zelf op vakantie. Dit is een van de betere 5 sterren hotels in Turkije maar de prijs is daar ook wel naar natuurlijk.
Limak Lara heeft een grote overdekte Mini Club waar kinderen kunnen spelen, er staan verschillende speeltoestellen, je kunt er kleuren, knutselen, puzzelen, enzovoorts. Allemaal overdekt!!! Daarnaast heeft het hotel 2 kinderbadjes waarvan de kleinste (voor de allerkleinste kids) ook in de schaduw is, daar hangt een groot doek overheen.
Ik vind dit hotel voor kleine kids wel echt een aanrader gezien de faciliteiten die het hotel heeft voor ze. Aangezien er in het hoogseizoen elke avond wel een feest is (tot 12uur) kun je wel wat last hebben van geluidsoverlast (ligt eraan aan welke kant van het hotel je zit).
en het is gebeurt , ik heb men eigen gedacht verder gevolgt en het is uiteindelijk rixos sungate geworden, jeeeeeeeej vandaag heb ik het geboekt, superblij, vertrekken op 2 juli voor 10 dagen , geboekt via freesun.nl , dit jaar geen sunjets of jetair , freesun overtrof alle prijzen , vertrekken kan ook gewoon uit brussels zoals we altijd doen
ik ben al naar mogelijkheden voor onze vakantie 2013 aan het kijken ;-). wij zijn Belgen, en vliegen uiteraard via Zaventem, hoe is Freesun meegevallen? Qua prijs zijn die inderdaad zot, nog goedkoper dan sunweb. Onbekend schrikt altijd een beetje af, dus als je een korte reactie zou kunnen geven zou dat fijn zijn !
heeey
ik ben eindelijk nog eens terug op het forum geraakt omdat het weer terug tijd wordt voor uit te kijken naar de volgende zomer
freesun is mij heel goed meegevallen en alles was prima in orde , ik ben heel toevallig freesun tegengekomen op het internet en had er ook wat schrik voor omdat de prijzen zo laag lagen , en het misschien geen betrouwbare informatie zou zijn geweest.
maar ik ben in rixos sungate geraakt , er stond ons iemand op te wachten op de luchthaven van antalya door freesun en zijn zonder problemen op onze bestemming toegekomen , ook voor terug naar huis te gaan is freesun ons komen halen in het hotel op het juiste uur.
freesun was een succes en daar zal ik voor volgende zomer terug mee opvakantie gaan.
waarschijnlijk wordt het terug rixos sungate omdat dit echt een SUPERHOTEL was !!!
Groetjes Stefaan.