Wij willen volgend jaar juli, met 2 gezinnen, 15 dagen naar Turkije op vakantie. Vorig jaar zijn we in Royal Dragon geweest en dat is uitstekend bevallen. Het was/is echt een top hotel.
Nu gaan we in het hoogseizoen en we willen een hotel wat dichterbij het vliegveld maar er moet wel van alles te beleven zijn zoals mooi zwembad, leuke animatie en natuurlijk heerlijk eten . Ons oog is gevallen op Limak Lara of Lara Beach.
Wat is het beste of hebben jullie andere suggesties?
Ik zelf vind Delphin Diva, Royal Wings ook erg leuk maar doordat het andere gezin 2 kinderen hebben (10 en 13) en je helemaal geen korting krijg voor kinderen, worden deze hotels wel heel erg duur.
Royal Wings is voor gezinnen met kleine kinderen een uitkomst, maar voor gezinnen met kinderen van 16+ raad ik het niet aan. Ik ben hier geweest met mijn ouders en tussen de middag en 's avonds was het absoluut uitgestorven (2007).
Afgelopen jaar in Limak Lara geweest en zeker het beste hotel die wij bezocht hebben van de afgelopen 8 jaar in Turkije. AANRADER!!!
Limak Lara is een tophotel!
We zijn er in 2009 en in 2010 geweest.
De kids (in 2009 11 en 14 jr, in 2010 dus 12 en 15 jr) vonden het geweldig.
Ontzettend veel Nederlanders en Belgen in dit hotel.
We hebben deze zomer veel gezinnen gezien die er het jaar ervoor ook waren.
Het grote voordeel is de korte transfer vanwege de ligging vlakbij het vliegveld.
Voor ons afgelopen jaar de eerste keer maar zeker niet de laatste! Dit jaar was er NL talige animatie in de kinderclub aanwezig (hoogseizoen) en aankomend jaar waarschijnlijk ook weer.
Ik ben zelf al 23 en ben afgelopen jaar met mijn ouders mee geweest en zelfs ik heb me onwijs vermaakt!
Ik heb alleen vernomen dat Delphin keten is begonnen met het bouwen van een nieuw hotel tussen Delphin Diva en Delphin Palace in… dus dat kan voor extra geluidsoverlast zorgen.
MAGIC LIFE WATERWORLD ! als je voor februari boekt , gaan beide kinderen gratis mee als je reserveerd met jetair, echt een top hotel met heeel veel animatie , superlekker eten en prachtige professionele shows ben hier zelf ook al naartoe geweest , echt een AANRADER
Groetjes