Wat voor weer is het in november in Turkije??

Nou wilde net deze vraag gaan stellen…maar dan stel ik hem hier maar haha.
Wij willen dus ook in november naar Turkije…
Nou zag ik dat het er bijna alleen in Antalya/Alanya en omgeving hotels open zijn, dus lijkt mij dat je daar dus kan “overwinteren”.

Zijn er meerdere mensen eind november in Antalya/Alanya geweest, zo ja…hoe was het weer:zon02:…?
Wat kunnen we er van verwachten?

Ik weet idd dat er veel verschil zit per plaats…want was afgelopen juni in Kemer, toen we op excursie waren in Antalya was het in Kemer aan t regenen en in Antalya snik heet!

Alvast bedankt!

Groetjes Debbie

Hallo Ik ga volgende week zaterdag met mijn 2 dochters voor 5 dagen naar Mamaris, wij hopen ook dat het wel mooi weer is.

Wat ik zo zag op internet is dan de max temp 24 tot 22 graden.

Is hier iemand pas nog geweest?

24 graden is toch hartstikke lekker! :slight_smile:

Hallo,

Wij zijn vorig jaar, 1ste week van November in Belek geweest, de hele week zon en 26 graden, zalig strandweertje.’ s Avonds is een warme trui wel nodig…

Dit jaar gaan we weer, hopelijk hetzelfde weer:zon02:

Grts

Het weer kan in die tijd inderdaad nog heel erg lekker zijn met warme uitschieters. Maar vergeet niet om ook warme kleding mee te nemen want november kan ook al dagen kennen met veel regen, onweer en storm. Desalniettemin zal het vooral zeer aangenaam zijn voor Hollanders :slight_smile: Véél beter dan in Nederland is het zeker!

Alanya is het warmste tijdens de wintermaanden.
En daar kun je ook gezellig langs de promenade wandelen en er zijn veel gezellige barretjes en winkeltjes met niet zo’n opdringerige verkopers als in Marmaris. Het is wel meer dan een uur van in Antalya maar dat hebben we er zeker voor over.