hallo,
ik ben op zoek naar een nieuw simlock vrij mobieltje wat ik in Thailand, Cambodja ed kan gebruiken tijdens mijn reis. het is dan de bedoeling dat ik per land een plaatselijke simkaart aanschaf.
War moet ik op letten als ik eentelefoon aanschaf? ik kwam al dingen tegen zoals dualband en tripleband enzo en frequentie 900/1800/1900 enzo maar weet niet zo goed wat het allemaal betekend.
wie kan mij helpen en weet misschien goedkope telefoons (alleen bellen en smsen is voor mij meer als voldoende)
groetjes lotte
hallo lotte,
mischien heeft een vriend of familielid van je nog wel een oud simlock vrij mobieltje liggen als dat zo is kan je dat mischien lenen om te gebruiken in thailand daar hebben ze dezelfde frequentie als hier in nederland en voor zover ik weet is het in cambodja het zelfde en kan je dus gewoon een plaatselijke simkaart kopen en gebruiken
groetjes dirk
dank je wel voor de snelle reactie.
scheelt een hoop als ik geen speciaal telefoontje met tripleband ofzo hoef te kopen nu kan ik gewoon de goedkoopste kopen die ik kan vinden (bij wijze van spreken dan hé). Ik moet zowiezo denk ik snel eenneiuw telefoontje hebben (de huidige krijgt steeds meer kuren) dus ik denk dat ik er gewoon eentje koop.
gr lotte