De onbeschoftheid,en hoe ze inderdaad ruzie maken met de Thaise bevolking, geen kwaliteit voor de toeristenindustrie,maarrrrrr,
De consumptie doen ze in en om het hotel, de stranden zijn weinig russen of groepjes( delen van strand)
Er zitten ook goede tussen uiteraard( heb r vrienden ook)
Ook daar gaat de crisis zijn,alleen ze zien het niet dat er steeds minder mensen komen, behalve de erretjes en de indierss,maar die zijn wel coulant.
niks aan te doen, tijden vergaan en slijten weg in nieuwere samenstellingen,en moet mee leren leven of harde maatregelen nemen.
Als de drank is in de man , is het verstand in de kan, niet allen in Thailand maar ook andere landen pleit het gedrag van de russen niet voor hen. Moeten nog veel leren over normen en waarden en hoeje met de medemens om gaat.
Heb ze meegemaakt 3 jaar terug op Kreta…jesus wat een gajes. echt niet leuk meer de mensen vluchte bijna daar.
Het begon s,morgens al met het onbijt ze waren nog steeds zat, of weer ondererweg om zat te worden er werd daar meer vodka gedronken aan het ontbijt dan wat een normaal mens drinkt… KOFFIE…
Het ging de hele dag door met die vodka…s,avonds was er bijna niemand meer die daar naar de bar durfde te gaan en tegen een uur of 23,00 sloegen ze mekaar maar op d,r bakkes[sorry ik wordt weer kwaad] bij gebrek aan “vrijwilligers”
Nee voor sommige landen is het zonde dat het er beter gaat dan in het verleden…weg met dat gajes meer kan ik er niet van maken.
En als ik de verhalen van m,n vriendin[Thais] hoor ze werkt op het moment in Russia nou tis maar goed dat ze geen revolver draagt want dan waren er al veel gesneuveld daar…lomp, onbeschoft en asociaal volk meer heb ik er niet van gehoord…
In Oktober gaan we naar Koh Chang hoop dat het daat meevalt met dit superras!!!
Ik heb in Hurghada meegemaakt dat het eten onder je neus werd weggekaapt, borden vol, die voor de helft in de vuilnisbak verdwenen, koraal en zeedieren worden cq vernield of meegenomen, en zeedieren worden op het strand gelegd, krijg je nog bonje als je iets terug in het water doet.Wat ik zo hoor van vrienden is het in Turkije en Spanje etc zelfde liedje