Wat vind jij van de politie in Australië? Behulpzaam? Te vertrouwen? Of juist corrupt?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je mening toe!
Wat vind jij van de politie in Australië? Behulpzaam? Te vertrouwen? Of juist corrupt?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je mening toe!
Mijn oom is jarenlang politieagent in Melbourne geweest!!! Vond het altijd spannend als hij langskwam in zijn pak! Voelde me als kind ook altijd veilig wanneer de politie in de buurt is…Hier in NL niet…want vaak als er echt iets aan de hand is doen ze juist niets! (ook omdat ze het niet mogen)…:wereld:
Ze dwingen meer respect af, en krijgen ook meer respect van de bevolking dan agenten in NL waar totaal geen respect is voor hen!
Ik was april 2009 voor het laatst in Australien, en heb op verschillende manieren de politie leren kennen. Ik krreg een bekeuring wegens het niet dragen van de autogordel op de achterbank, wat terecht was. Verder heb ik en mijn reisgenoten in Pimba enkele malen met politie agenten ontbijt tot ons genomen, en die jongens zijn gewoon sympathiek, en doen, net als in NL, of in Duitsland, waar ik sinds 18 jaren woon, gewoon hun werk, worden echter meer gerespekteerd, en beter betaald.
Ik vind ze best wel streng en ik vind ook dat verhuur bedrijven een betere uitleg mogen geven van t politie beleid.mijn reisgenoot haalde in NT een zigzaggende local in en kreeg een bon.deze local werd ook aangehouden en kon omdraaien en zo zat als een aap terug rijden.naderhand vertelde een andere local dat men erg gebrand was op vreemde nummerplaten en dat hun gewoon door mochten in t ergste geval kregen ze een waarschuwing en wij een vette prent.verder zijn ze wel behulpzaam als je iets vraagt gr rene
Wij zijn al een paar keer aangehouden.Diverse malen moeten blazen( niets natuurlijk). 1x gingen ze zeer kort achter ons rijden wij reden met een Apollo 4wd en zagen hun niet in de spiegels.Veel geuer. Moeten ze maar bij de veruurder zijn als de spiegels te kort zijn.Verder zij ze somds echt lief zou mijn vrouw zeggen. Hebben ook gezien dat iemand dronken was en zeer vervelend. Die werd echt in de laad bak geknuppeld( moeten ze bij ons doen dat helpt). Verder zeer behulpzaam