Voel jij je over het algemeen veilig in Australië?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Voel jij je over het algemeen veilig in Australië?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
We zijn in veel delen van Australie geweest. 1x in een voorstad van Brisbane voelden we even onaangenaam. Verder moet je natuurlijk vreselijk goed opletten voor spinnen, slangen en schorpioenen. die hebben we allemaal gezien, ook tijdens het kamperen. En dan mijd ik de zee ivm met haaien, kwallen etc. Dus voor dieren let ik goed op maar toch voel ik me daar niet onveilig bij.
He-le-maal veilig. Na in totaal zes jaar lang zeker 95% van de tijd ‘in het wild’ gekampeerd te hebben. Nou ja, gekampeerd, in de camper dan.
Yup, goed veilig. Al heb ik als vrouw alleen (kamperend) wel eens wat vervelende mannen van me af moeten houden, maar gelukkig is een ferm ‘nee’ toch wel echt een nee. Alice Springs bij nacht bij uitgaangsgelegenheden vond ik niet zo heel prettig.
Verder ook veel van die ‘enge’ beesten wel gezien, maar die zijn vrijwel altijd banger voor jou dan jij voor hen. Iets wat je van een snelheidsmaniak op de weg niet kunt zeggen…maw: mensen op de weg vind ik gevaarlijker dan al die beesten. Gewoon een beetje opletten en ervan genieten op veilige afstand!
Altijd veilig gevoeld, midden in de bush geslapen en me nooit een minuut zorgen gemaakt om slangen of spinnen.
Alleen Alice Springs voelde niet veilig, daar was ik ook erg gewaarschuwd niet alleen in het donker over straat te gaan.