giftige beestjes kamperen

hoi allemaal,
Ik wil niet als een bange muts overkomen, heb al wel het een en ander aan info opgehaald, lijkt me nl supergaaf om onder de open sterrenhemel te kunnen slapen, maar hoor graag persoonlijke ervaringen wat betreft (giftige) slangen en spinnen ed als je gaat “open” kamperen.:dag:

Hi Essewes,

het is i.d.d. erg gaaf om in een “swag” buiten te slapen in de Outback. Wij hebben vorig jaar 2 nachten buiten geslapen met een kleine groep. Geboekt hadden we dit bij Mulgas in Alice Springs. Hoort bij hostel Annie Place in Alice Springs. Hier is de website http://www.mulgas.com.au/mulgas/default.html

Bang voor beestjes hoef je niet te zijn, eerder voor de ongewassen ketels en bestek :unibrow: Je slaapt bij een kampvuur, wat veel mogelijke beesten ook op een afstand houdt. Neem je een muts mee voor een warm hoofd voor 's nachts, want het koelt behoorlijk af in de Outback. Vest, longsleeve en een joggingbroek zijn ook geen overbodige luxe in sommige tijden van het jaar. Wij waren in september en was het redelijk fris 's nachts.

Geen zorgen, want het is echt te gek! :wereld:

hoi Roberts,

Heb meteen ff de website gecheckt en het ziet er idd erg gaaf uit, zeker een optie aangezien ik toch ook graag een trip wil maken naar ayers rock.
Lijkt me echt super zo onder de sterrenhemel, en je hebt mijn twijfel over giftige beestjes hiermee weggenomen, ze zouden toch ook geen trips organiseren als het gevaarlijk zou zijn. en dan daarbij zijn er mensen mee die verstand van zaken hebben mocht er toch iets gebeuren, nietwaar :biggrin:
Thanx