Wat vind jij het leukste aan Indonesië?

Indonesië is natuurlijk fantastisch. Maar wat vind jij het allerleukste aan Indonesië? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Het thuis gevoel bij aankomst,de mensen ,natuur ,eten.
A:chin:lles is mogelijk in indonesie!

Alles vindt ik mooi
Ik heb ook altijd als ik er ben het gevoel ik ben weer thuis,maar dat komt vast omdat ik er als kind woonde.

Lenie

Indonesie is als een warm bad. De mensen zijn zo vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. De natuur is onwaarschijnlijk mooi, het eten heerlijk en er is voor iedereen wat wils: cultuur, strand, snorkelen en duiken, varen, of gewoon lekker relaxed wandelen/fietsen en een beetje heen en weer kuieren, lezen en koffie drinken of een boodschapje doen in de winkeltjes. Ben je er nog niet geweest? Ga dan snel!

Had onlangs een documentaire gezien van Indonesie op tv,er waren mooie plekken bij die mijn interesses voor het land naar bovenbrengen.
Zelf ben ik er nog spijtiggenoeg nog nooit geweest,maar daar komt verandering in,volgend jaar zet ik de stap om te trouwen met mijn Thaise vriendin,en ons huwelijksreis wordt voor 99% Indonesie!!
gegroet:georges.

Ja ons tweede vaderland ,gehuwd daar.
Dus zijn we een beetje balinees.

de diversiteit van de eilanden en de veelzijdigheid van het land blijven me facineren. het is dan ook een land waar ik blijf terugkomen, zowel om vrienden als ‘familie’ te bezoeken als om steeds een nieuw deeltje van het land te ontdekken.

@ george: wanneer je in de zomervakantie gaat trouwen zorg ik wel voor de foto’s :wink:

De schoonheid op Bali mooie zonsondergang, het strand en de mensen, en natuurlijk het heerlijke klimaat…voel mij er thuis en het eten is zo lekker.
Kan het iedereen aanraden!!!
Liefs van Tippy:dag:

Onmogelijk een keuze te maken!!

Alles!!! :slight_smile: