Beste lezers
Ik ben de gelukkig die een 8 daagse reis naar Brazilië heb gewonen. Ik verblijf in Sao Paulo en heb daarbij ook kaarten voor de GP voor het gehele weekend.
Wij waren nu van plan om 2 dagen Sao Paulo te verkennen 2 dagen bij de GP rond te hangen. Nu hebben we wat dagen over om ook wat rond Sao Paulo te bekijken of misschien we 2 dagen naar Rio te vliegen.
Heeft iemand tips wat te doen rond Sao Paolo? Of is het de moeite waard om naar Rio te vliegen voor 2 dagen of ergens anders heen.
Zijn er ook nog zaken waar we rekening moeten houden? We zijn we ervaren reizigers maar voornamelijk in Azië en daar is de cultuur toch wel een beetje anders.
Alvast bedankt
Johan
Na een paar dagen SP is het de moeite waard om naar de kust te gaan. De litoral noord (Ubatuba / Ilha Bella) of de litoral zuid, Itanhaém - Peruibe… om een paar dagen strand vakantie te houden of om de natuur.
Veel foto´s van de regio: www.homebrasil.nl
en evt. verblijf: http://www.portugeescursus.nl/chalet.htm
Er gaat een rechtstreekse bus van SP naar de litoral (110 km).
Hallo Johan
Wat een leuke prijs om te winnen! Gefeliciteerd!
Maar ik neem aan dat je naar de GP van dit jaar bent geweest? Of heb je kaarten voor volgend jaar? In dat geval is een bezoek aan het graf van Ayrton Senna misschien een tip. De begraafplaats ligt aan de rand van Sao Paulo in de wijk (uit mijn hoofd) Santo Amaro.
Oeps, dat klopt niet, daar ligt het circuit Interlagos. Het moet Cemitério do Morumbi zijn!